Canonilta kaksi uutta projektoria yrityskäyttöön [23.1.2007]

LV-7260 Canon tuo markkinoille kaksi uutta XGA-resoluutioista projektoria, LV-7265:n ja LV-7260:n. Kummassakin on laajakulmainen,1,6x zoomilla varustettu projisointiobjektiivi, joka mahdollistaa joustavan käytön. Molemmat uutuudet ovat helppokäyttöisiä. Ne käynnistyvät ja sammuvat nopeasti, ovat hiljaisia käyttöääneltään ja loogisia toiminnoiltaan.

LV-7265 ja LV-7260:
- Aito XGA-tarkkuus (1024 x 768 pikseliä), UXGA-tarkkuus (1600 x 1200 pikseliä)
- Projisointikirkkaus 2 500 lumenia (LV-7265), 2 000 lumenia (LV-7260)
- Kontrastisuhde 600:1
- Värien korjaustoiminto ja automaattinen pystysuuntainen keystone-korjaus (LV-7265)
- Hiljainen Käyttöääni - 30 dBA (LV-7265), 29 dBA (LV-7260)

Pienikokoinen 1,6x zoom-objektiivi takaa laadukkaan kuvan. Heijastamaton pinnoite ja kaksi asfääristä elementtiä ehkäisevät heijastumia, haamukuvia ja vääristymistä. Värien korjaustoimintoa voidaan käyttää korjaamaan taustan sävyjä. Käytettävissä on kahdeksan asetusta, mukaan lukien vihreän ja mustan liitutaulun kompensointi. Kattava zoomausalue mahdollistaa projektorin joustavan sijoittamisen. Lampun kesto uusissa malleissa on 3000 tuntia (hiljaisessa tilassa).

Uusien projektoreiden myynti alkaa Suomessa toukokuussa. Niiden hinnat vahvistetaan myöhemmin.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi