Canonilta kaksi edullista kotitoimistoon sopivaa PIXMA-monitoimilaitetta [18.2.2009]

PIXMA MX320 Canon tuo markkinoille kaksi uutta, muotoilultaan modernia PIXMA-monitoimilaitetta PIXMA MX320:n ja PIXMA MX330:n. Näissä on monipuoliset tulostus-, kopiointi-, skannaus- ja faksaustoiminnot. PIXMA MX330:ssä on lisäksi 4,5 cm:n (1,8 tuuman) TFT-näyttö.

PIXMA MX330

Molempien PIXMA-uutuuksien 1200 dpi:n skannaustarkkuus mahdollistaa tarkan valokuvien skannauksen suurennoksia varten. 30 arkin automaattinen asiakirjansyöttölaite (ADF) helpottaa eräskannausta ja -kopiointia. Canonin kopiointitekniikka takaa täsmällisen toiston ja tarkat värit. Digitaalisen asiakirjan tai digikuvan voi skannata muutamassa sekunnissa suoraan USB-tikulle. Molemmissa malleissa on nopea Super G3 -faksi.

Laadukkaat valokuvatulosteet ja dokumentit

Kumpikin uutuus hyödyntää nopeudestaan ja kuvanlaadustaan tunnustettua Canonin FINE-kasettitekniikkaa. Reunukseton 10 x 15 cm:n valokuva tulostuu 45 sekunnissa, ja ISO/IEC 24734 ESAT -standardiin perustuvat asiakirjojen tulostusnopeudet ovat 7,5 mustavalko- tai 4,5 värisivua minuutissa. Neljän värin mustejärjestelmä mahdollistaa jopa 4800 x 1200 dpi:n tulostustarkkuuden, ja 2 pikolitran mustepisarat varmistavat rakeettomat ja eloisat tulosteet. Canonin ChromaLife100+-järjestelmä tuottaa kauniit, yli 300 vuotta kestävät valokuvatulosteet.

Helppokäyttöiset ohjelmistot

Molemmissa malleissa on Canonin MP Navigator EX -ohjelmisto skannattujen kuvien sekä asiakirjojen hallintaan ja Canonin Easy-PhotoPrint EX -ohjelmisto, jolla voi helposti tulostaa upeita kuvia. Lisäksi ohjelmisto tarjoaa useita automaattisia kuvankorjaustoimintoja.

Uusien PIXMA-monitoimilaitteiden myynti alkaa Suomessa maaliskuussa 2009. Niiden suosituvähittäishinnat ovat seuraavat:

- PIXMA MX320: 109 euroa
- PIXMA MX330: 139 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi