no consumer
PIXMA iP4700

Canonilta fiksu PIXMA iP4700 –valokuvatulostin [19.8.2009]

PIXMA iP4700 Canon esittelee nopean, helppokäyttöisen ja tyylikkään PIXMA iP4700 -mustesuihkutulostimen. Laite on suunnattu käyttäjille, jotka haluavat valokuvatulostimeltaan parasta mahdollista suorituskykyä.

Canonin parhaat tulostustekniikat takaavat erinomaisen laadun, tulostettiinpa laitteella sitten tekstiä, grafiikkaa tai ammattitasoisia paperiversioita käyttäjän digikuvista. Mustalla pinnalla ja metallinhohtoisilla reunuksilla viimeistelty PIXMA iP4700 on erittäin tyylikäs.

Uudet toiminnot ja ohjelmistot

Automaattinen kuvankorjaustoiminto on osa Easy-PhotoPrint EX -ohjelmistoa. Toiminnon avulla värisävyjen, kontrastin ja kirkkauden korjaaminen alivalottuneista kuvista on entistäkin helpompaa. Ohjelma analysoi kuvan alueittain algoritmien avulla ja suorittaa korjaukset tarkasti, jotta tulostusjäljestä tulee parasta mahdollista.

Opiskelijoille ja verkon aktiivikäyttäjille suunnattu Easy-WebPrint EX on työkalu, jonka avulla käyttäjä voi helposti valita verkkosivuilta haluamansa tulostettavat alueet. Lisäksi ohjelmalla voi yhdistää useista eri lähteistä rajattuja alueita yhdeksi asiakirjaksi, joka voidaan tulostaa tai tallentaa PDF-tiedostoksi.

Tulosteita vaivattomasti ja nopeasti.

Tulostimen yhden pikolitran FINE-tekniikka (Full-photolithography Inkjet Nozzle Engineering) mahdollistaa 9600 dpi:n tarkkuuden. Viidestä värisäiliöstä yksi on musta pigmenttiväri tekstitulosteita varten ja fotomusta, syaani, magenta ja keltainen värimuste väritulostukseen. Laite tulostaa parhaimmillaan 9,2 mustavalkosivua tai 8,1 värisivua minuutissa ISO/IEC 24734 -standardin mukaisen nopeusmittauksen mukaan. Reunukseton 10 x 15 cm:n valokuva tulostuu vain 20 sekunnissa.

Monipuoliset liitännät ja varusteet

PIXMA iP4700 on varustettu USB 2.0 -liitännällä. PictBridge-tulostus onnistuu suoraan digitaalikamerasta tai videokamerasta. Laitteella on myös tulostaa mustesuihkutulostukseen sopivien CD-R- tai DVD-levyjen pintaan. Lisäksi tulostimessa on kaksipuolisten kääntöyksikkö automaattiseen kaksipuoliseen tulostukseen sekä kaksi erillistä paperitasoa. Mustesäiliöiden LED-merkkivalot ilmoittavat säiliöiden tyhjenemisestä.

Uuden PIXMA iP4700 -valokuvatulostimen myynti alkaa Suomessa syyskuussa 2009, ja sen suositusvähittäishinta on 119 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi