Canonilta pieni ja monipuolinen digitaalinen kopiokone henkilökohtaiseen käyttöön [5.1.2010]

Canon PC-D440 Canon tuo markkinoille kaksipuolisia kopioita/tulosteita suoltavan monipuolisen ja pienikokoisen henkilökohtaisen kopiokoneen. Canon PC-D440 sopii sekä kotikäyttöön että pienille yrityksille.

PC-D440 sopii erinomaisesti käyttöön, jossa kopioidaan paljon asiakirjoja ja tarvitaan silloin tällöin myös tulostus- ja skannaustoimintoja. Laitteessa on kaikki nämä toiminnot: se käynnistyy nopeasti lepotilasta ja sen käyttö on edullista, sillä siinä sovelletaan Canonin kasettiteknologiaa. Entistä nopeamman kopioinnin ja tulostuksen, helppokäyttöisen käyttöpaneelin ja pienen kokonsa ansiosta PC-D440 on omiaan uuden kopiokoneen hankkimista suunnitteleville asiakkaille.

Nopea kopiointi ja tulostus

Tehokkaalla PC-D440:llä on Energy Star -hyväksyntä. Sen energiankulutus on lepotilassa vain 3 W, ja se kopioi ja tulostaa jopa 22 sivua minuutissa. Huipputekniikan ansiosta ensimmäinen kopio saadaan yhdeksässä sekunnissa, joten laite on markkinoiden tehokkaimpia.

PC-D440 voi kopioida monisivuisia asiakirjoja syöttölaitteesta 20 sivun minuuttinopeudella. PC-D440 kopioi ja tulostaa kaksipuoliset asiakirjat automaattisesti, mikä säästää aikaa ja rahaa. Lisäksi lopputulos on ammattitasoa.

Erinomainen käytettävyys

PC-D440:n käyttöliittymä on helppokäyttöinen: pienennykseen, suurennukseen, kahden sivun kopiointiin yhdelle arkille, sähköiseen lajitteluun ja muihin digitaalisiin kopiointitoimintoihin päästään yhdellä painikkeella. Laitteessa on myös työn peruutuspainike.

Uuden pienkopiokoneen myynti alkaa Suomessa helmikuussa 2010 ja sen suositusvähittäishinta on 399 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi