no consumer

Canon tuo markkinoille uuden XEED SX800 -projektorin [8.1.2009]

Canon esittelee SXGA+-tarkkuuden XEED SX800 -projektorin, jossa yhdistyy Canonin kolme omaa teknologiaa: uudet LCOS-näyttöpaneelit, optinen AISYS-järjestelmä ja 1,5x zoom-objektiivi. Nämä teknologiat takaavat projektorin hyvän kuvanlaadun, suorituskyvyn, tarkkuuden ja kestävyyden. SXGA+-tarkkuuden kuvat (1400 x 1050 pikseliä) ovat kirkkaat ja tarkat, joten XEED SX800 sopii jopa täyden teräväpiirtotarkkuuden toistoon. Projektorin 3000 lumenin lamppu takaa kirkkauden ja kontrastisuhde 900:1 elävät värit ja luonnolliset kuvat.

Uskomaton kuvanlaatu

Kolmen Canonin 0,55 tuuman LCOS-paneelin ansiosta projektori tuottaa samanaikaisesti erinomaisen kuvanlaadun, ja erinomaisen SXGA+-tarkkuuden. LCOS-paneelit eliminoivat pikseleiden väliset raot ja samalla projisoitavan kuvan värisävy toistuu miellyttävästi ilman sateenkaari-ilmiötä. Canonin AISYS-tekniikka hyödyntää LCOS-paneelien, zoom-objektiivien ja 230 W:n lampun tehon. Objektiivien uuden sijoittelun ansiosta valonlähteestä saavutetaan entistä tasaisempi valon jakautuma.  AISYS-tekniikka parantaa myös valotehoa, jolloin värintoisto ja kirkkaus ovat erinomaiset.

Optista tehoa

XEED SX800 -projektori 1,5x zoom-objektiivi parantaa resoluutiota ja korjaa kuvan virheet. Objektiivin 10:0 siirron ansiosta projektoria ei tarvitse kallistaa eikä keystone-korjausta tarvita.

Helppoa käyttöä

Paljon liikkuvia käyttäjiä varten XEED SX800 -projektorissa on automaattiset säätötoiminnot. Kun projektoria on kallistettava, automaattinen keystone-korjaus tekee vaaditun korjauksen yhden painikkeen painalluksella ja tuottaa suorakulmaisen kuvan. Lisäksi automaattinen tuloliitännän valinta etsii tulosignaalin ja ottaa tarvittavan liitännän käyttöön.

Tyylikäs muotoilu

XEED SX800 -projektorin valkoinen väri ja muoto sulautuvat hyvin joko pöydälle tai kattoon kiinnitettäväksi. Kattokiinnike mahdollistaa projektorin lampun vaivattoman vaihdon, sillä projektori voidaan laskea turvallisesti toiselle sivulle. Näin lampun pääsew vaihtamaan ilman projektorin irrotusta kattokiinnikkeestä.

Uuden XEED SX800 -projektorin myynti alkaa Suomessa helmikuussa 2009, ja sen hintataso on noin 2500 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi