Canon täydentää i-SENSYS-mallistoaan uudella monitoimilaitteella [20.8.2007]

i-SENSYS MF4010 Canon tuo markkinoille uuden helppokäyttöisen lasertekniikalla toimivan monitoimilaitteen, i-SENSYS MF4010:n. Se tarjoaa pien- ja kotitoimistoille tulostus-, kopiointi- ja skannaustoiminnot.

Uuden i-SENSYS MF4010:n ominaisuudet lyhyesti:
- Tulostusnopeus: 20 sivua minuutissa 1200 x 600 dpi:n tulostustarkkuudella
- Lyhyt lämpenemisaika: tuottaa ensimmäisen tulosteen alle 9 sekunnissa
- Väriskannaus: 600 x 1200 dpi (maks. 9600 x 9600 dpi)
- Luotettava Canon-kasettiteknologia (kasetin riitto 2500 sivua)

i-SENSYS MF4010 -monitoimilaitteen tehokkuuden avain on Canonin kiinnitysmenetelmä, jonka ansiosta myös virrankulutus on 75 % pienempi kuin perinteisissä lasertulostimissa. Tulostuksen käsittelynopeutta on parannettu entisestään Canonin Ultra Fast Rendering -tekniikan avulla.

Tyylikkäästi muotoiltu i-SENSYS MF4010 on kooltaan erittäin pieni ja se mahtuu helposti työpöydälle. Monitoimilaitteessa käytettävä helppo kasettiteknologia takaa hyvän kuvanlaatun sekä luotettavan toiminnan, eikä huoltoa juurikaan tarvita.  Rumpu, väriaine ja puhdistusyksikkö vaihtuvat kasetin vaihdon yhteydessä, joten käytännössä tulostusyksikkö on kuin uusi jokaisen kasetin vaihtokerran jälkeen. Lisäksi Canonin alkuperäiset laserlaitteiden värikasetit ovat täysin kierrätettäviä.

Uuden i-SENSYS-mointoimilaitteen myynti alkaa Suomessa syyskuussa 2007. Sen suositusvähittäishinta on 230 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi