Pienellä Canon SELPHY CP800 -kuvatulostimella laadukkaita tulosteita helposti ja nopeasti [19.8.2010]

SELPHY CP800 Uuden näppärän SELPHY CP800 -kuvatulostimen avulla saadaan laadukkaita kuvatulosteita nopeasti ja helposti. Pienikokoisuus ja tyylikkyys, runsaslukuiset luovat toiminnot ja helppokäyttöisyys tekevät tästä kuvatulostimesta joka kotiin sopivan.

SELPHY CP800

Tulostinta on saatavana mustana ja valkoisena. SELPHY CP800:lla on helppo luoda omia valokuva-albumeita tai tulostaa esimerkiksi passikuvia nopeaan tarpeeseen.

Nopea ja helppo käyttää
SELPHY CP800:lla myös vasta-alkajat saavat laadukkaita tulosteita hetkessä. Laitteessa on selkeä käyttöliittymä, suuret painikkeet ja kallistuva 6,2 cm:n (2,5 tuuman) värinestekidenäyttö. Valokuvien valinta on helppoa, minkä jälkeen tulosteet saadaan noin 47 sekunnissa.

Kuvat voidaan tulostaa suoraan yhteensopivilta muistikorteilta tai PictBridge-yhteensopivista laitteista, kuten kamerasta tai videokamerasta. SELPHY CP800 tulostaa myös USB-muistista tai matkapuhelimesta ilman tietokonetta.

Laadukkaita, monipuolisia tulosteita
Automaattinen kuvan optimointi analysoi kuvasta kasvot, kontrastin ja kirkkauden ja tekee kuvaan tarvittavat korjaukset. Lisäksi erityinen toiminto tasoittaa ihon sävyjä ja parantaa siten muotokuvien laatua. Tulosteita voidaan hienosäätää kirkkauden käsisäädöllä.

Sublimaatiotekniikka varmistaa tasaiset ja kirkkaat tulosteet jotka ovat kuivia ja joita voi käsitellä heti tulostuksen jälkeen. Erikoispinnoite suojaa tulosteita kosteudelta ja roiskeilta, joten ne säilyvät värikylläisinä ja eloisina jopa 100 vuotta, kun niitä säilytetään albumissa. SELPHY CP800 tulostaa valokuvia monenkokoisille materiaaleille, mukaan lukien postikorttikoko, L-koko ja luottokorttikoko.

SELPHY CP800 tarjoaa myös runsaasti asetteluvaihtoehtoja. Esimerkiksi passikuva-asettelulla voidaan samalle arkille tulostaa valikoima passikuvakokoisia kuvia. Värimuunnokset sisältävät luovia tehosteita: kylläiset värit, neutraali, seepia, positiivifilmi ja mustavalkoinen.

Liittämällä SELPHY CP800 -kuvatulostimen tietokoneeseen ja asentamalla helppokäyttöisen SELPHY Photo Print -ohjelmiston voit lisätä kuviin kehyksiä, puhekuplia ja leikekuvia käyttämällä selkeää liittymää. Lisävarusteena saatava akku mahdollistaa tulostamisen myös matkalla. Tulostin on helppo lukita kiinnittämällä turvavaijeri tulostimen rungossa olevaan aukkoon.

SELPHY CP800 -kuvatulostimen tärkeimmät ominaisuudet:
• Tyylikäs ja erittäin pienikokoinen kuvatulostin
• 6,2 cm:n (2,5 tuuman) kallistuva näyttö
• Tulostaa kuvan alle minuutissa
• Useita tulostuskokoja
• Automaattinen punasilmäisyyden korjaus
• Tulostus muistikortilta, kamerasta ja USB-muistitikulta
• 100 vuotta kestävät tulosteet
• Passikuva-asettelu
• Akku saatavana lisävarusteena

SELPHY CP800 on saatavilla syyskuusta 2010 alkaen. Suositusvähittäishinta on 119 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Jussi Poikolainen, puhelin 010 544 4678, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali