Canon PIXMA Pro9000 Mark II ammattitason tulostuslaatua vaativille [25.3.2009]

Canon tuo markkinoille PIXMA Pro9000 Mark II:n, joka tulostaa kuvatulosteita jopa A3+-kokoisina tai 14 tuuman levyisinä. Uusi PIXMA Pro9000 Mark II tarjoaa entistä nopeamman ja laadukkaamman harmaasävytulostuksen sekä laajemman tuen eri tulostusmateriaaleille.

Canon PIXMA Pro9000 Mark II tuottaa ammattilaistason kuvatulosteita, jotka soveltuvat niin työnäytteiksi kuin näyttelyihinkin. Tulostimen kahdeksalla erillisellä värimusteella ja FINE-tulostuspäällä saavutetaan tarkat värit laajalla toistoalueella ja erittäin tasaiset väriliut.

Tulostusmateriaalit joka tilanteeseen

PIXMA Pro9000 Mark II tarjoaa valokuvaajille lukuisia tulostusmateriaalivaihtoehtoja. Canonin tulostusmateriaalivalikoimasta löytyy kiiltäviä, puolikiiltäviä ja mattapapereita sekä taidepapereita. PIXMA Pro9000 Mark II:ssa voidaan käyttää myös muiden johtavien valmistajien taidetulostusmateriaaleja. Suora paperirata varmistaa, että jopa 1,2 mm paksut tulostusmateriaalit säilyvät suorina ja rypyttöminä.

Tarkka värienhallinta

PIXMA Pro9000 Mark II -tulostimen mukana tulee Canonin Easy-PhotoPrint Pro -tulostusohjelma, jota voi käyttää yhdessä Adobe Photoshopin, Canon Digital Photo Professionalin ja toimitukseen kuuluvan Adobe Photoshop Elementsin kanssa. Canonin Digital Photo Professional -ohjelmisto antaa EOS-kuvaajille mahdollisuuden tulostaa suoraan RAW-tiedostoista.

PIXMA Pro9000 Mark II:n uutuutena on Canon Kyuanos -tekniikkaa hyödyntävä vallitsevan valon korjaustoiminto. Tämä tarkoittaa sitä, että käyttäjät voivat valita valaistuksen, jossa tuloste asetetaan näytteille. Lopullisen tulosteen värit säätyvät automaattisesti siten, että tulos on juuri valokuvaajan toiveiden mukainen.

Canon PIXMA Pro9000 Mark II -tulostimen myynti alkaa Suomessa toukokuussa 2009 ja sen suositusvähittäishinta on 579 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi