no consumer

Canon PIXMA MX850 – kotitoimiston työjuhta [24.1.2008]

PIXMA MX850 Canon tuo markkinoille uuden PIXMA MX850 -monitoimilaitteen, joka tulostaa, kopioi, skannaa ja faksaa. Tehokkuuden ja helppokäyttöisyyden varmistavat automaattinen kaksipuolisten skannaus-, tulostus- ja kopiointitoiminto, Ethernet-liitäntä ja nopea 35 arkin automaattinen asiakirjansyöttölaite. Pikakäynnistyksen ansiosta kopioinnin voi aloittaa noin 5 sekunnin kuluttua virran kytkemisestä.

PIXMA MX850:n ominaisuudet lyhyesti:
- Super G3 -faksi, 8 pikavalintaa, 100 lyhytvalintaa, 107 ryhmävalintaa ja 250 sivun muisti saapuville fakseille
- Yhden pikolitran pisarakoko, FINE-tekniikka ja 9600 x 2400 dpi:n tarkkuus
- Automaattinen kaksipuolinen tulostus/kopiointi, kaksi paperitasoa ja CD-/DVD-tulostus
- Tulostus ja kopiointi 31 tekstisivua ja 24 värisivua minuutissa, 10 x 15 cm:n  koon valokuvatulostus 21 sekunnissa
- Skannaus 4800 x 9600 dpi:n tarkkuudella
- Erilliskasettijärjestelmä ja ContrastPLUS-toiminto

PIXMA MX850 -monitoimilaitteen kiinteän Ethernet-liitännän (langallinen lähiverkko) ansiosta laitteen voi jakaa verkon kautta usealle käyttäjälle kustannustehokkaasti. Kopioiduissa ja skannatuissa asiakirjoissa ja valokuvissa värit ja tekstit toistuvat todenmukaisina. Lisäksi automaattinen sävynsäätö varmistaa parhaan mahdollisen valotuksen kopioitaessa.

PIXMA MX850 tarjoaa erinomaista Canon-laatua yhdistettynä monipuolisiin toimintoihin. Kolmen osatekijän eli FINE-tekniikan, Canon-tulostusmateriaalien ja aitojen Canon-erilliskasettien avulla PIXMA MX850 tuottaa laadukkaita ja kestäviä tulosteita päivästä toiseen.

Uuden PIXMA MX850 -monitoimilaitteen myynti alkaa Suomessa maaliskuun lopussa 2008, ja sen suositusvähittäishinta on 329 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi