Canon PIXMA iP2700 -tulostimella studiolaatuisia kuvia nopeasti [1.2.2010]

PIXMA iP2700 Canon tuo markkinoille tyylikkään ja helppokäyttöisen mustesuihkutulostimen, jolla saadaan tarkat tekstitulosteet ja studiolaatuiset valokuvat pienin kustannuksin. Tyylikäs ja helppokäyttöinen PIXMA iP2700 sopii erinomaisesti kotiin, sillä pienen kokonsa ansiosta se on helppo sijoittaa.

PIXMA iP2700 -tulostimessa on 2 pikolitran pisarakoko ja siinä on käytössä FINE-tekniikka, joka tuottaa laadukkaat valokuvatulosteet jopa 4800 x 1200 dpi:n tarkkuudella. Se soveltuu kaikkeen kodin tulostustarpeisiin - asiakirjoista valokuviin.

Edistyksellistä tekniikkaa

PIXMA iP2700 tulostaa 10 x 15 cm:n valokuvan noin 55 sekunnissa. ChromaLife 100+ -järjestelmän ansiosta kuvat säilyvät pitkään. ChromaLife 100+ koostuu kolmesta elementistä, Canonin FINE-tekniikasta, valokuvapapereista ja värimusteista, jotka yhdessä ovat kirkkaiden värien, kestävien kuvien ja erinomaisen värientoiston taustalla.

Yksinkertaisia mutta älykkäitä ratkaisuja

PIXMA iP2700:n mukana tulee ohjelmistopaketti, johon kuuluvat Auto Photo Fix II -kuvankorjaustoiminnon sisältävä Easy-PhotoPrint EX -ohjelma sekä helpon Internet-tulostuksen mahdollistava Easy-WebPrint EX -ohjelma.

Uuden PIXMA-tulostimen myynti alkaa Suomessa maaliskuussa 2010 ja sen suositusvähittäishinta on 49 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi