Canon LV-7575 tarjoaa laadukasta projisointia 5 500 lumenin kirkkaudella [24.8.2006]

Canon LV-7575 Suuriin tiloihin einomaisesti sopivassa uudessa LV-7575-projektorissa on monipuoliset liitännät. Sen 5 500 lumenin valovoima perustuu optiseen tekniikkaan ja tehokkaaseen 318 watin UHP-lamppuun. Värintoisto on siten aina ehdottoman tarkkaa jopa täysin valaistussa tilassa. Heijastettavan kuvan koko voi olla jopa 400 tuumaa.

Kevyt ja kompakti 1,3x zoom-objektiivi on projektorin vakiovaruste. Sen voi vaihtaa esitystilan tarpeen mukaan neljään erilaiseen lisävarusteena saatavaan objektiiviin. Taustaprojisointiin voi valita erittäin lyhyen, lyhyen tai pitkän polttovälin objektiivin. Erittäin pitkän polttovälin objektiivi sopii taas parhaiten teattereihin ja auditorioihin. Moottoroitua objektiivia voi nostaa ja laskea tarpeen mukaan.

Projektori kykenee toistamaan teräväpiirtomateriaalin (720p/1080i/1080PsF) huippuluokan kuvanlaadulla. Projektorin DVI-D-liitäntä mahdollistaa digitaalisten lähteiden käytön. Liitäntä on lisäksi HDCP-yhteensopiva. Viisi BNC-liitintä takaavat luotettavan toiminnan pitkiä liitäntäkaapeleita käytettäessä. Ulkoinen monitori voidaan kytkeä RGB-lähtöliitäntään. Laitteessa on myös komponentti- ja S-video-liitännät ja SCART-liitäntä saadaan käyttöön lisävarustesovittimella.

LV-7575:n myynnin aloitus Suomessa ja sen hintaluokka vahvistetaan myöhemmin.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi