Canon tuo markkinoille lasermonitoimilaitteen, väreissä

Canon tuo markkinoille kotitoimistoille ja pienille yrityksille suunnatun LaserBase MF8180C -monitoimilaitteen. Tämä pöytämallinen monitoimilaite tarjoaa väritulostuksen, värikopioinnin, väriskannauksen ja faksin yksissä kuorissa.

LaserBase MF8180C tulostaa 19 mustavalkosivua minuutissa ja väritulosteita 4 sivua minuutissa. Väritulosteiden tarkkuus on 2 400 x 600 dpi (parannettu laatu). Monisivuisia asiakirjoja kopioitaessa, skannattaessa ja faksattaessa monikäyttölaitteen 50 sivun automaattinen syöttölaite takaa suurienkin asiakirjojen vaivattoman käsittelyn. Laitteessa on vakiona 250 sivun paperikasetti ja 125 sivun ohisyöttötaso. Monitoimilaitteen värikasetit riittävät 4 000 sivun tulostukseen 5 prosentin peitolla.

Laitteessa on verkkoliitäntä, joten se voidaan jakaa helposti verkon käyttäjien kanssa. Laitteeseen liitetyt käyttäjät voivat myös lähettää fakseja suoraan omalta tietokoneeltaan. Faksien lähettämiseen laitteessa on Super G3 -modeemi. Sen lähetysnopeus on 33,6 kbps, ja muistiin mahtuu 256 sivua. Vakiona laitteessa on 18 pikavalintaa ja 100 lyhytvalintaa. Laitteen skannerissa on CCD-kenno kirjojen ja lehtien yksityiskohtien lukuun. Skannerin optinen tarkkuus on 1 200 x 2 400 dpi ja parannettu tarkkuus 9 600 x 9 600 dpi. Skannatut dokumentit voidaan siirtää tietokoneelle nopeasti USB 2.0 High Speed -liittymän avulla.

Canon LaserBase MF8180C –monitoimilaitteen myynti alkaa Suomessa huhtikuussa. Sen hinta tulee olemaan noin 1100 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen