Canon tuo markkinoille kaksi uutta laserfaksia

Canon tuo markkinoille kaksi uutta laserfaksia, mallit FAX-L380S ja FAX-L390, jotka sopivat erinomaisesti pieniin toimistoihin. Kummassakin faksissa uutta on suojaustoiminto, jonka avulla pääkäyttäjät voivat valvoa laitteen käyttöä. Faksi-, tuloste- ja kopiomääriä voidaan valvoa luomalla osastoasetuksia. Osastotunnuksen avulla voidaan myös rajoittaa lähetys- ja kopiointitoimintojen käyttöä.

Canon tuo markkinoille kaksi uutta laserfaksia

FAX-L380S:ssä on 250 arkin ja hieman suuremmassa FAX-L390:ssä 500 arkin paperikasetti. Molemmissa malleissa värikasetti riittää noin 3500 tulosteeseen – väriaineen säästötilassa jopa enempään. Kumpaankin laitteeseen voidaan tallentaa 31 pikavalintaa ja 100/169 lyhytvalintaa (L380S/L390).

Super G3 -modeemin lähetysnopeus on 3 sekuntia sivua kohti. 510 sivun muisti mahdollistaa saapuvien dokumenttien tallentamisen, jos paperi tai väriaine on loppunut. Suuret lähetykset voidaan myös skannata muistiin ja lähettää myöhemmin. Kolmen sekunnin lähetysnopeuden lisäksi uudet faksit skannaavat yhden A4-sivun kahdessa sekunnissa ja tulostavat 18 sivua minuutissa. Tulosteiden tarkkuus on 600 x 600 dpi ja skannattaessa   Ultra High Quality (UHQ) -kuvanlukutekniikka mahdollistaa 256 harmaasävyä.

Canon FAX-L380S- ja FAX-L390 -mallien myynti alkaa Suomessa maaliskuussa.

FAX-L380S:n katuhinta asettunee noin 790 euron hintasoon. FAX-L390:n katuhinta on noin 880 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen