no consumer

Canon kutsuu osallistumaan Summer Nine -kesäkampanjaan [27.6.2008]

Suomen Canonin järjestämä Summer Nine -kesäkampanja esittelee 9 videokuvausta harrastavaa suomalaista. He tuottavat kampanjasivustolle houkuttelevaa sisältöä omilla videoillaan. Matkalla kohti huikeaa finaalia vähiten katsojia saaneiden videoiden tekijät antavat tilaa uusille yrittäjille. Finaaliin selviävät ne kaksi, joiden videot keräävät eniten katsojia.

Annamme kilpailijoiden käyttöön huippuluokan Canon HF10 -teräväpiirtovideokamerat, julkaisemme kuvatut videot ja hankimme niille julkisuutta. Kilpailijamme tuottavat sisällön ja saavat julkisuuden lisäksi mahdollisuuden voittaa ammattilaistason Canon XH A1 -videokameran, arvoltaan lähes 4500 euroa. Kaikkien kävijöiden kesken arvotaan vielä yksi Canon FS10 -videokamera.

Kesäkampanjan aikataulu
1. Heinäkuun ajan osallistujat (9) kilpailevat katsojamääristä.
2. Heinäkuun lopussa kaksi vähiten katsojia kerännyttä kilpailijaa pudotetaan pois ja tilalle otetaan kaksi uutta yrittäjää.
3. Elokuussa semifinaali, jossa kilpailijat taistelevat edelleen katsojamääristä.
4. Syyskuun alussa kaksi eniten katsojia kerännyttä kilpailijaa selvittelee paremmuutensa finaalissa. Voittajan valitsee elokuvaohjaaja Dome Karukoski.
5. Syyskuun puolivälissä julkistetaan koko kilpailun voittaja.

Kesäkampanja löytyy osoitteesta http://www.summernine.fi

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi