Canon kutsuu harrastajakuvaajat mukaan unelmien kuvauskeikalle [28.3.2008]

Kuvauskeikka Canon Euroopan järjestämä kuvauskeikka haastaa kuvauksen harrastajat mukaan upeaan valokuvauskilpailuun. Kilpailussa on neljä kategoriaa: muotokuvaus, maisemakuvaus, urheilukuvaus ja lähikuvaus. Kategoria kannattaa valita huolella, sillä kukin voi osallistua kilpailuun vain yhdellä kuvalla. Arvovaltainen tuomaristo valitsee yleisöäänestyksen parhaimmistosta kunkin maan kategoriavoittajat, jotka saavat palkinnoksi 2 000 euron arvosta Canon EOS -tuotteita ja mahdollisuuden päästä kisaamaan finaalipaikasta unelmien kuvauskeikalle.

Seuraavassa vaiheessa palkitun lehti-, muoto- ja matkakuvaaja Vicki Couchmanin johtama raati arvioi kaikkia maakohtaisia kategoriavoittajia keskenään. Kaksi parhaan kuvan ottajaa kustakin kategoriasta lähtevät Wieniin seuraamaan ja kuvaamaan jalkapallon EM-kisoja. Kisoissa otettujen kuvien perusteella tuomaristo ratkaisee kilpailun lopulliset voittajat. Nämä neljä voittajaa, siis yksi kustakin kategoriasta, saavat mahdollisuuden suunnitella ja toteuttaa unelmiensa kuvauskeikan.

Tärkeät päivämäärät
Kilpailuaika 17. - 30. huhtikuuta.
Kuvien yleisöäänestys 5. - 18. toukokuuta.
Kahdeksan finalistin valinta 25. toukokuuta mennessä
Finaali  22. - 27. kesäkuuta Wienissä jalkapallon EM-kisoissa

Valokuvauskilpailun löydät osoitteesta www.canon.fi/kuvauskeikka tai linkin takaa http://ta.canon-europe.com/index.php?cc=fi&lc=fi

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi