no consumer

Canon tuo kaksi uutta faksia kotitoimistoihin [5.1.2007]

FAX-JX200 Canon tuo markkinoille helppokäyttöiset ja tyylikkäästi muotoillut mustesuihkufaksit, FAX-JX200 ja FAX-JX500, jotka ovat omiaan kotitoimiston tarpeisiin. Ne ovat ensimmäiset Canon-faksit, joissa käytetään PIXMA-tulostimista ja -monitoimilaitteista tuttua FINE-tekniikkaa. Canonin UHQ-kuvanluku ja FINE-tulostuspää takaavat erinomaisen nopeuden ja laadun.

Malleissa on monipuoliset faksi- ja kopiointitoiminnot. Kummassakin mallissa on yhdeksän pikavalintaa ja sata (FAX-JX500) tai 60 (FAX-JX200) lyhytvalintaa. Sadan arkin paperikapasiteetti ja 20 arkin automaattinen syöttölaite mahdollistavat monisivuistenkin asiakirjojen lähettämisen helposti. FAX-JX500:ssa on 120 sivun ja FAX-JX200:ssa 60 sivun faksimuisti. FAX-JX500:ssa on lisäksi nopea Super G3 -modeemi ja digitaalinen vastaaja, jonka tallennusaika on noin 30 minuuttia ja jonka käyttö myös etänä on mahdollista.

Canon FAX-JX200- ja FAX-JX500 -mallien myynti alkaa Suomessa maaliskuussa.

FAX-JX200:n katuhinta on noin 105 euroa ja FAX-JX500 noin 155 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi