no consumer

Canon esittelee värikkäät SELPHY-kuvatulostimet [10.6.2009]

SELPHY CP790 Canon tuo markkinoille kaksi uutta kuvatulostinta, SELPHY CP790:n ja SELPHY CP780:n. Erittäin pienikokoiset ja nopeat kuvatulostimet on tarkoitettu digikuvien tulostukseen. Niissä on helppokäyttöinen liittymä sekä suuret ja selkeästi sijoitetut painikkeet. SELPHY CP790:ssä on mukaan integroitu kantokahva ja säilytyskotelo, jossa mukana kulkevat lisävarusteet, paperi ja väriaine.

SELPHY CP780

Tulostimien värinestekidenäyttö mahdollistaa kuvien tarkan esikatselun tulostettaessa suoraan muistikortilta.  PictBridge-yhteensopivuuden ansiosta tulostus onnistuu myös suoraan useimmista digitaali- ja videokameroista.  SELPHY CP790:llä voi tulostaa valokuvat langattomasti suoraan infrapunaliitännän avulla. Molempiin tulostimiin saa lisävarusteena myös Bluetooth-sovittimen, joka mahdollistaa langattoman tulostuksen esim. matkapuhelimista.  Molempien tulostimien mukana toimitetaan SELPHY Photo Print -tulostusohjelma, jonka ääniohjaus neuvoo käyttäjää koko tulostusprosessin ajan.

Nopeat, kestävät ja laadukkaat tulosteet

Kumpikin kuvatulostinuutuus tulostaa postikorttikoon lisäksi monia erikokoisia tulosteita, kuten laajakuvakoon a luottokortin kokoisia kuvia ja pienoistarroja. Esimerkiksi postikorttikoko tulostuu alle 50 sekunnissa. Sublimaatiotekniikka varmistaa tasaiset ja kirkkaat tulosteet säilyttäen perinteisten kuvatulosteiden laadun, ulkonäön ja tunnelman. Erityinen pinnoite suojaa tulosteita kosteudelta ja roiskeilta. Valokuva-albumissa säilytettynä tulosteet säilyvät laadukkaina jopa 100 vuoden ajan.

Parempia kuvia - automaattisesti

Kuvatulostimissa on erilaisia näppäriä kuvanparannustekniikoita, joilla voi tuoda esiin kuvien parhaat puolet. Näitä ominaisuuksia ovat esimerkiksi automaattinen kuvankorjaus, punasilmäisyyden korjaus ja kohinan poisto..

Uusien SELPHY-kuvatulostimien myynti alkaa Suomessa heinäkuussa 2009 ja niiden suositusvähittäishinnat ovat seuraavat:

- SELPHY CP790: 169 euroa
- SELPHY CP780: 129 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi