Canon esittelee uuden kannettavan tulostimen. Canon PIXMA iP100 [13.5.2008]

Canon tuo markkinoille kevyen, kannettavan PIXMA iP100 -tulostimen. Pienen koon ansiosta se sopii hyvin sekä yritysten matkatyöläisille että kotikäyttöön. Tulostimesta tulee myyntiin kaksi vaihtoehtoa - perusversio ja ladattavan akun sisältävä malli. Canonin FINE-tulostusyksikkö ja uusi viiden värin järjestelmä varmistavat terävänä tulostuvan tekstin, asiakirjat ja valokuvatulosteet.

PIXMA iP100 -tulostimen ominaisuudet lyhyesti:

- FINE-tulostusyksikkö ja 1 pikolitran mustepisarat, jopa 9 600 x 2 400 dpi:n tulostustarkkuus
- Viiden värin järjestelmä, jossa erillinen fotomusta valokuvatulostukseen ja pigmenttimusta tekstitulostukseen
- Tulostusnopeus jopa 20 tekstisivua ja 14 värisivua minuutissa, 10 x 15 cm:n valokuva tulostuu noin 50 sekunnissa
- Langaton tulostus on tuettu IrDA-infrapunaliitännällä tai lisävarusteena saatavalla Bluetooth-sovittimella
- ChromaLife100-järjestelmä takaa pitkään säilyvät, kauniit kuvat
- Paino vain 2,0 kg
- Lisävarusteena autosovitin (PU-200U) akun latausta varten

PIXMA iP100 voidaan liittää kannettavan tietokoneen tai pöytätietokoneen oheistulostimeksi USB 2.0 Hi-Speed -liitännällä.

Uuden tulostimen myynti alkaa Suomessa toukokuussa 2008. Mallien suositusvähittäishinnat ovat seuraavat:

- PIXMA iP100: 282 euroa
- PIXMA iP100 ladattavalla akulla: 331 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi