Canon esittelee kaksi laserfaksia [24.1.2008]

i-SENSYS FAX L-160 Canon tuo markkinoille kaksi uutta faksimallia i-SENSYS-tuoteperheeseen – FAX L-140:n ja FAX L-160:n. Tilaa säästävät pienikokoiset mallit tarjoavat paljon ominaisuuksia. Kaksoistoiminnon ansiosta käyttäjä voi tallentaa lähetettävät faksit muistiin samalla, kun laite vastaanottaa saapuvia fakseja. Ajastetun lähetyksen avulla suuret faksaustyöt voi ajastaa lähetettäviksi sopivana ajanhetkenä. Faksit eivät myöskään vaadi lämpenemisaikaa. Molempien mallien virrankulutus lepotilassa on alhainen, vain 3 wattia.

Uudet faksit lyhyesti

- 33,6 kbps:n Super G3 -modeemi, lähetysnopeus 3 sekuntia/sivu
- 340 sivun faksimuisti ja 30 arkin automaattinen syöttölaite
- 15 pika- ja 100 lyhytvalintaa
- 12 kopiota minuutissa
- Tulostaa 14 tekstisivua minuutissa (vain FAX L-160)

Canonin kasettiteknologian mukainen FX-10-värikasetti takaa tasaisen tulostuslaadun ja lähes olemattoman huoltotarpeen. Värikasetti sisältää kaikki vaihdettavat komponentit.

Uusien faksien myynti alkaa Suomessa helmikuussa 2008, ja niiden suositusvähittäishinnat ovat seuraavat:

i-SENSYS FAX L-140: 275 euroa
i-SENSYS FAX L-160: 360 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi