Canon esittelee nopean ja laadukkaan i-SENSYS LBP7200Cdn -värilasertulostimen [18.2.2009]

i-SENSYS LBP7200Cdn Canon tuo markkinoille uuden i-SENSYS LBP7200Cdn -värilasertulostimen, joka tulostaa korkealaatuisia A4-koon väri- ja mustavalkotulosteita jopa nopeudella 20 sivua minuutissa. Kiinteän verkkoliitännän ansiosta tulostin on helposti jaettavissa pienen työryhmän kesken.

Uusi i-SENSYS LBP7200Cdn tuottaa laadukkaita tulosteita jopa 9600 x 600 dpi:n tarkkuudella automaattisen terävöinnin avulla. Teksti erottuu selkeästi ja grafiikka näkyy kirkkaana ja värikkäänä. Ensimmäinen tulosteen tulostusaika on jopa alle 15 sekuntia.

Tuottava ja tehokas

Vakiotoimintona on automaattinen kaksipuolinen tulostus. Se vähentää paperinkulutusta ja ympäristövaikutuksia ja auttaa säästämään yrityksen paperikustannuksissa. Energy Star vaatimukset täyttävän i-SENSYS LBP7200Cdn:n virrankulutus on valmiustilassa vain 7,5 W ja Quick First-Print -tekniikan ansiosta tulostus alkaa välittömästi. Canonin Colour CAPT (Canon Advanced Printing Technology) -tulostusohjain käsittelee asiakirjat nopeasti ja hetivalmis kiinnitysmenetelmä poistaa turhauttavan pitkän käynnistymisajan ja vähentää merkittävästi virrankulutusta.

Suunniteltu PK-yritysten tarpeisiin

i-SENSYS LBP7200Cdn on kompakti, ja helppokäyttöisyyttä lisää liukuva kasetttialusta, jonka avulla värikasettien vaihtaminen on nopeaa ja vaivatonta. Tulostimessa on suuri paperikapasiteetti, vakiona on 250 arkin kasetti sekä 50 arkin arkinsyöttötaso, ja lisävarusteena on 250 arkin kasettiyksikkö.

Canon-kasettiteknologiaa soveltavaa tulostinta on helppo käyttää ja huoltaa, sillä väriaine, rumpu ja puhdistusyksikkö ovat kaikki samassa tarvikeosassa. Aina kun kasetti vaihdetaan, uudistetaan myös tulostimen tärkeimmät komponentit, mikä takaa jatkuvan laadukkaan tulostuksen. Canon-värikasetit ovat täysin kierrätettäviä Canonin maailmanlaajuisen kasetinkierrätysohjelman kautta.

Uuden värilasertulostimen myynti alkaa Suomessa toukokuussa 2009, ja sen suositusvähittäishinta on 629 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi