Canonin kuluttajatuotteet vahvasti esillä DigiExpo-messuilla Helsingissä 5. - 7. marraskuuta 2004

Digitaalisen kuvantamisen johtava yritys Canon on vahvasti mukana uudessa kuluttajille suunnatussa messutapahtumassa DigiExpossa Helsingin Messukeskuksessa.

Canonin osasto on toteutettu teemalla Rakkaudesta kuvantamiseen. Kuvallinen ilmaisu on tehokas keino herättää huomiota, vaikuttaa tunteisiin ja paljastaa elämästä puolia, joita ei välttämättä ensi silmäyksellä tule huomanneeksi. Kuva ylittää rajoja. Värit välittävät tunteita. Yksityiskohdat luovat mielikuvan paikasta. Valo luo tunnelman. Näissä tunnelmissa Canonin osasto tarjoaa katsauksen tuoreimpiin digitaalisen kuvantamisen työkaluihin, joissa näkyy yhtiön vankka optinen osaaminen.

Digitaalisen kuvantamisen koko maailma avautuu messuvieraille Canonin osastolla (5a6) hauskojen esitysten välityksellä. Käsikirjoitukset ovat Lauri Nurksen käsialaa, ja esiintyjinä on näyttelijäopiskelijoita. Teemoja on neljä erilaista:

- Mikä ihmeen CANON iMAGE GATEWAY?

- Tulostatko jo suoraan kamerasta?

- Mikä kamera minulle?

- Mitä kuville voi tehdä?

Canonin osastolla voi lisäksi tutustua koko digitaalisen kuvantamisen laajaan tuotemallistoon. Osastolla kuvataan digitaalisilla kompaktikameroilla ja tulostetaan SELPHY-tulostimilla. Pro-pisteissä esitellään järjestelmäkamerauutuuksia ja kameroiden mukana tulevia hyötyohjelmistoja. Myös uudet PIXMA-tulostimet ovat vahvasti mukana sekä suoratulostimina että tietokoneen oheislaitteina. Canon-projektoreita käytetään esitysten projisointiin. Kaikkiin digitaalisen kuvantamisen tarpeisiin löytyy oikea tuote ja ratkaisu Canonilta.

Canonin osastolla on esittelyssä myös uusi My.Canon-sivusto, joka tarjoaa kuluttajalle kattavan valikoiman erilaisia online-palveluja. Kaikkien My.Canon-portaaliin messuviikonloppuna rekisteröityneiden käyttäjien kesken arvotaan 5 kappaletta uusia Canon Digital IXUS i5 -digitaalikameroita.

Canonin osastoa emännöi Maria Guzenina. Osastolla on tavattavissa myös vuorikiipeilijä Veikka Gustafsson. Hän kertoo retkistään ja antaa kameran käyttövinkkejä vaativissa olosuhteissa kuvaamiseen.

Lisätietoja: Canon Oy, Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen