Canon SPEEDLITE 430EX III-RT luovaan kuvaamiseen

EOS-järjestelmä kasvaa uudella SPEEDLITE 430EX III-RT –salamalaitteella, joka korvaa Speedlite 430EX II:n. Uutuus tuo kuvaajille lukuisia edistyneitä ominaisuuksia, kuten integroidun radio-ohjauksen.

SPEEDLITE 430EX III.jpeg

Tehokas valaistus pienestä salamalaitteesta
SPEEDLITE 430EX III-RT on Canonin tehokkain keskitason Speedlite-salamalaite. Suurin ohjeluku on 43 herkkyydellä ISO 100, joten valaistusteho on riittävä monenlaisissa olosuhteissa. Lisäksi salamalaitetta voi käyttää usean salaman järjestelmissä radio-ohjauksella tai optisella kauko-ohjauksella. SPEEDLITE 430EX III-RT tuottaa käyttäjän säädettävissä olevan laajan tai kapean valaistuksen 24–105 mm:n polttoväleillä ja sisäistä sovitinta käytettäessä jopa 14 mm:n polttovälillä.

SPEEDLITE 430EX III-RT sopii erinomaisesti luovaan kuvaukseen. Sitä voidaan käyttää kameran ulkopuolisissa valaisujärjestelmissä ja Canonin radio-ohjauksella tai optisella langattomalla ohjauksella toimivien salamaohjausjärjestelmien kanssa. Salamalaiteuutuus on yhteensopiva Speedlite-lähettimellä varustettujen kameroiden kanssa, joten sitä voidaan käyttää kameran ulkopuolisena salamana, jonka säädöt voidaan tehdä kameran valikosta.

SPEEDLITE 430EX III-RT:n kanssa voidaan käyttää Canonin monikäyttöistä radiolähetinjärjestelmää (RT), jolla voidaan ohjata jopa viittä RT-salamaryhmää ja 15 salamalaitetta 30 metrin maksimietäisyydeltä.

SPEEDLITE 430EX III-RT on pienikokoinen lisävalonlähde, joka kulkee helposti mukana ja varautuu nopeasti ja lähes äänettömästi. Lisäksi heijastusadapteri auttaa levittämään salamalaitteen valon pehmeästi sisätiloissa, joissa tarvitaan usein luonnollista ja kasvonpiirteille miellyttävää valaistusta.

Mukana toimitettavalla oranssilla värisuotimella salamavalon väri voidaan täsmätä tai asettaa vastakohdaksi ympärillä olevien valonlähteiden kanssa. Integroidulla heijastinlevyllä muotokuviin voidaan lisätä elävöittäviä valosävyjä. SPEEDLITE 430EX III-RT -salamalaitteessa on myös uusi valaistu LCD-pistematriisinäyttö, jonka kautta salaman kaikkia ominaisuuksia on helppo hallita. Lisäksi monitoimivalitsin mahdollistaa tärkeimpien toimintojen nopean käytön.

SPEEDLITE 430EX III-RT  tärkeimmät ominaisuudet

• Tehokas ja pienikokoinen salamalaite
  • Helppokäyttöiset säädöt ja selkeä käyttöliittymä
  • Käyttö etäsalamana halutun vaikutelman aikaansaamiseksi
  • Miellyttäviä muotokuvia heijastamalla salaman valo
  • Integrointi EOS-järjestelmään muiden Speedlite-salamalaitteiden kanssa

SPEEDLITE 430EX III-RT tulee myyntiin syyskuussa. Suositusvähittäishinta on 329 euroa.

Speedlite 430EX III-RT - kuvia
Speedlite 430EX III-RT - tekniset tiedot [PDF, 61 KB]