no consumer

Zoomaa tai ota selfie: paljon mahdollisuuksia uusilla Canon PowerShot- ja IXUS-kameroilla [5.1.2015]

Canon julkaisee tänään seitsemän uutta PowerShot- ja IXUS-kameraa. Valikoimaa täydennetään kolmella PowerShot-superzoomkameralla, kolmella pienikokoisella IXUS-kameralla ja luovaan kuvaukseen tarkoitetulla PowerShot N2 -mallilla.

PowerShot SX530 HS PowerShot SX710 HS PowerShot SX610 HS PowerShot N2

IXUS 170 IXUS 165 IXUS 160

Automaattinen zoomaus tuo kaukaisetkin kohteet lähelle
Uudet superzoomilla varustetut PowerShot SX530 HS, PowerShot SX710 HS ja PowerShot SX610 HS sopivat etenkin kaukaisten kohteiden kuvaamiseen.

Puolijärjestelmäkamera PowerShot SX530 HS soveltuu lähes kaikenlaisten kohteiden kuvaamiseen, sillä siinä on 50x optinen zoom ja 100x ZoomPlus. Myös taskukokoisten PowerShot SX710 HS:n 30x optinen zoom ja PowerShot SX610 HS:n 18x optinen zoom auttavat tavoittamaan etäällä olevat kohteet. Kaikkien kolmen mallin automaattinen zoomaus  pitää kohteen kuva-alalla, sillä se tunnistaa ihmisten määrän ja säätää zoomauksen sopivan kokoiseksi. Lisäksi älykäs kuvanvakain huolehtii siitä, että kuvista tulee teräviä ja tarkkoja. Valokuvia ja Full HD -videoita voidaan jakaa kamerasta älypuhelimeen ja tablettiin yhdellä kosketuksella käyttämällä Wi-Fi-yhteyttä tai dynaamista NFC-toimintoa.

Selfiet ja tehosteet PowerShot N2 -kameralla
Uusi PowerShot N2 sisältää kaikki tarvittavat ominaisuudet luovaan kuvaamiseen. Symmetrinen neliömuoto sekä innovatiiviset zoomaus- ja kuvausrenkaat objektiivissa mahdollistavat kuvaamisen mistä kulmasta tahansa. Kamerassa on myös uusi, jopa 180 astetta kallistuva kosketusnäyttö, jonka avulla on helppo ottaa vaikka selfie kameran etupuolelta. Voit myös muodostaa tehosteilla käsiteltyjä versioita jokaisesta otetusta kuvasta. Lisäksi älykäs teknologia analysoi kohteen ja taltioi kuvien yhteyteen hauskoja videoleikkeitä eri kuvataajuuksilla ja tehosteilla.

Ohut, tyylikäs ja pienikokoinen kamera kuvaamiseen missä tahansa
IXUS 160 , IXUS 165 ja IXUS 170 ovat Canonin pienimpiä kameroita, joten ne on helppo sujauttaa vaikka taskuun. IXUS 170 -kamerassa on 12x optinen zoom ja IXUS 160- ja IXUS 165 -kameroissa 8x optiset zoomit. Kaikissa kolmessa kamerassa on 20 megapikselin kenno ja Smart Auto -kuvaustila. Käyttö on helppoa ja kuvista tulee laadukkaita joka kerta. Smart Auto valitsee asetukset automaattisesti kuvaajan puolesta. Luovilla suotimilla on helppo saada kuviin uutta ilmettä.

PowerShot SX530 HS tulee myyntiin tammikuussa, svh 419,00 €
PowerShot SX710 HS tulee myyntiin helmikuussa, svh 419,00 €
PowerShot SX610 HS tulee myyntiin maaliskuussa, svh 269,00 €
PowerShot N2, tulee myyntiin helmikuussa, svh 349,00 €
IXUS 160, IXUS 165 ja IXUS 170 tulevat myyntiin helmikuussa. IXUS 160 svh 119,00 €, IXUS 165 svh 139,00 €, IXUS 170 svh 179,00 €.

Lisätietoja: Canon Oy, Harri Siikala, etunimi.sukunimi@canon.fi

PowerShot SX530 HS - kuvia