no consumer

Rakkaimmat kuvat seinälle, kortiksi tai jääkaapin pintaan [30.1.2012]

Omista valokuvista teetettyjä kangastauluja löytyy jo monen kodin seinältä, mutta miltä kuulostaisi ainutlaatuinen kuva jääkaapin pintaan tai tapettina seinälle? Digitaalinen kuvantaminen tuo upeita mahdollisuuksia omien valokuvien käyttöön!

Ensimmäinen Canonin suurkuvatulostimen ja digitaalisen painokoneen ympärille rakennettu imageLAB -palvelupiste avattiin Verkkokauppa.comin Helsingin Jätkäsaaren myymälään alkuvuodesta, ja se antaa asiakkaille mahdollisuuden toteuttaa yksilöllisiä ratkaisuja omista digikuvista. ”Kangastaulut, kortit, suuret taidejulisteet ja kodin elektroniikan personointi onnistuvat joko verkossa tai paikan päällä Jätkäsaaressa”, kertoo Samuli Seppälä Verkkokauppa.comista.

Kuvan aiheen voi valita vapaasti, ja sisustukseen saa helposti vaihtelua esimerkiksi käyttämällä vuodenaikaan liittyviä kuvia julisteissa ja kangastauluissa. ”Kuvaa valitessa kannattaa tarkastaa, että sen resoluutio on riittävä. Muita rajoituksia omien kuvien käytölle ei oikeastaan olekaan”, kertoo Seppälä.

Jollei omista kuvista löydy mieleistä, voi paikan päällä valita myös kansainvälisen taiteilijan työn. Valikoimassa on 8900 taideteosta. Art-on-Demand -palvelun avulla asiakas voi saada seinälleen canvas- tai valokuvatulosteen haluamassaan koossa.

”Suurkuvatulostin ja digitaalinen painokone tuovat rajattomia mahdollisuuksia laadusta tinkimättä”, kertoo asiakkuusjohtaja Juha Wallin Canon Oy:stä. ”Canonin imagePRESS yhdistää useita teknologisia innovaatioita ja tuo huikean kuvanlaadun nopeasti ja helposti Verkkokaupan asiakkaiden käyttöön. ”

imageLAB on personoitujen kuvatuotteiden kauppa. Asiakas voi tehdä luovia ratkaisuja ja saada valitsemansa kuvan tauluun, julisteeseen, kalenteriin, kuvakirjaan tai tapettiin. Valikoimassa on myös perinteisempiä painotuotteita kuten esitteitä ja käyntikortteja.

Lisätietoja:
Samuli Seppälä, Verkkokauppa.com, etunimi.sukunimi@verkkokauppa.com