Helppokäyttöisillä Canon LEGRIA HF R -videokameroilla kuvaat ja jaat elämän tärkeimmät hetket [6.1.2014]

Uusilla LEGRIA HF R56 ja LEGRIA HF R506 -videokameroilla on helppo ikuistaa elämän tärkeät hetket, kuten lapsen ensiaskeleet ja ensimmäiset sanat. Molemmissa malleissa on Canonin Full HD –videojärjestelmä ja optinen kuvanvakain. Vanhemmat voivat tallentaa oman profiilin kolmelle lapselle ja kaikki lapsesta otetut videot tallentuvat hänen omaan albumiinsa. Videoihin voidaan lisätä lapsen syntymäpaino ja -pituus, tärkeitä päivämääriä ja lapsen kehityksen merkkipaaluja animaatioina ja leimoina.

LEGRIA HF R56.jpg LEGRIA HF R506.jpg
LEGRIA HF R56 LEGRIA HF R506

Kamerat ovat pienikokoisia. Suuren värikosketusnäytön ansiosta näkymän katselu, videoiden toisto ja asetusten säätö käy vaivatta. Valikot ovat selkeitä ja asetukset ovat helposti ja täsmällisesti käytettävissä hipaisukosketuksella.

Kuvaa etäältä tai jaa tarinat Wi-Fi-yhteydellä
Kaikki LEGRIA HF R56 -videokameralla taltioidut tarinat on helppo jakaa Wi-Fi-yhteyden kautta. Videoita voidaan jakaa iOS- ja Android-laitteisiin, ja kotona kuvattavaa materiaalia voidaan valvoa ja hallita etäältä¹. Älypuhelinta tai taulutietokonetta ja CameraAccess Plus -sovellusta käyttämällä tallennus on helppo käynnistää ja pysäyttää tai vaikka zoomata mistä tahansa.

LEGRIA HF R -kameroiden ohella julkaistaan myös uusi moottoroitu Camera Pan Table CT-V1 -panorointitaso². Videokameran pohjaan helposti kiinnitettävän panorointitason avulla voidaan esimerkiksi panoroida 200 astetta vaakasuunnassa langattomasti älypuhelimen tai taulutietokoneen avulla.

Muistojen ansaitsemaa laatua
Sekä LEGRIA HF R56- että LEGRIA HF R506 -kamerassa oleva Canon DIGIC DV4 -prosessori varmistaa, että tärkeät tilanteet tallentuvat niiden ansaitsemalla huippulaadulla. Canonin 3,2 megapikselin Full HD CMOS -kenno tuottaa erinomaisen kuvanlaadun kaikissa valaistusoloissa, myös hämärässä. Optinen kuvanvakain poistaa kameran tärähtelystä johtuvaa epätarkkuutta. Älykäs kuvanvakain tunnistaa kameran liikkeet ja ottaa käyttöön sopivan vakautuksen neljästä eri vaihtoehdosta.

Kaukana olevien kohteiden kuvaamisen mahdollistaa Canon HD Video -objektiivi, jossa on 32x optinen zoom ja peräti 57x Advanced zoom. LEGRIA HF R56 -kameralla voidaan kuvata samanaikaisesti kahdessa tallennusmuodossa suurille näytöille ja mobiililaitteille sopivalla tavalla. Sama materiaali voidaan tallentaa suuren bittinopeuden AVCHD-videoina kotona katseltavaksi ja pienen bittinopeuden MP4-videoina jaettavaksi.

Kameroissa on viisi ääniprofiilia, mukaan lukien puhe, musiikki ja kohinanvaimennus, joiden asetukset on optimoitu eri tilanteita varten. Kun profiili valitaan, kamera säätää mikrofonin automaattisesti tilanteeseen sopivaksi ja tallentaa äänen parhaalla mahdollisella laadulla.

LEGRIA HF R56 -videokameran tärkeimmät ominaisuudet:

• Wi-Fi-yhteys ja etävalvonta
  • Optinen älykäs kuvanvakain
  • 57x Advanced zoom ja Full HD CMOS -kenno
  • Vauvakuvaustila
  • AVCHD- ja MP4-tiedostojen samanaikainen tallennus
  • DIGIC DV4 -kuvaprosessori
  • Äänimaiseman valinta
  • Suuriresoluutioinen 7,5 cm:n kapasitiivinen kosketusnäyttö
  • 8 Gt:n sisäinen tallennustila

LEGRIA HF R506 -videokameran tärkeimmät ominaisuudet:

• Optinen älykäs kuvanvakain
  • 57x Advanced zoom ja Full HD CMOS -kenno
  • Vauvakuvaustila
  • Korkealaatuisten AVCHD- ja MP4-tiedostojen tallennus
  • DIGIC DV4 -kuvaprosessori
  • Äänimaiseman valinta
  • Suuriresoluutioinen 7,5 cm:n kapasitiivinen kosketusnäyttö
  • Luovat ominaisuudet
  • SDXC-muistikorttipaikka

LEGRIA HF R56 ja LEGRIA HF R506 tulevat myyntiin tammikuun aikana. Svh LEGRIA HF R56/369 euroa, svh LEGRIA HF R506/269 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Jussi Poikolainen, etunimi.sukunimi@canon.fi

¹Vaatii laitteen liittämisen langattomaan LAN UPnP -reitittimeen globaalilla IP-osoitteella. CameraAccess Plus -sovelluksen tukemat käyttöjärjestelmät: iOS5, iOS6, iOS7 ja Android 2.3/4.0/4.1/4.2.
Uudella Remote Monitoring Checker -työkalulla voidaan myös tarkistaa, tukeeko kotisi etäohjausta.
Etätarkistustyökalun tukemat käyttöjärjestelmät: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
²Erikseen hankittava lisävaruste

LEGRIA HF R56 -kuvia