no consumer

Canon-laskimia jo 50 vuotta! [9.6.2014]

Canon-laskinten 50-vuotisjuhlavuoden kunniaksi tänään esitellään uusi työkäyttöön suunniteltu malli KS-1220TSG.

image001.jpg image002.jpg

50 vuoden matkan varrella on ollut useita merkittäviä virstanpylväitä. Vuonna 1964 Canon julkisti maailman ensimmäisen 10-näppäimisen elektronisen taskulaskimen, Canola 130:n. Sittemmin Canon on tuonut markkinoille monia erilaisia malleja: tasku-, pöytä- ja funktiolaskimia sekä tulostavia laskimia.  Canon on ollut edelläkävijä myös kestävää kehitystä tukevien materiaalien käytössä laskimissa. Ympäristövaikutuksia vähentääkseen Canon kierrättää muilta liiketoiminnan alueilta saatuja komponentteja. Nykyään yli 55 % mallistosta valmistetaan osittain kierrätetyistä Canon-materiaaleista.

Tyylikäs ja helppokäyttöinen Canon KS-1220TSG
Uudessa laskimessa on hyödyllisiä yritystoimintoja ja muotoilu mahdollistaa nopean käytön. 12-numeroisella KS-1220TSG-laskimella pystyy käyttämään nopeasti esimerkiksi kustannus-, myynti- ja katetoimintoja, verolaskuria, pyöristystä, kokonaissummaa ja muistia. Ergonomiset näppäimet ja kolme sokkonäppäintä mahdollistavat nopean ja tarkan tietojen syötön, ja näppäimistö on suunniteltu nimenomaan kosketussyöttöä varten.

Laskimessa on laadukas akryylinen näyttöpaneeli. Kestävä ja litteä runko painaa vain 190 grammaa. Näppäimiä suojaa metallipintainen kuori.

KS-1220TSG:n tärkeimmät ominaisuudet:

• Pöytälaskin, jossa on 12 numeron näyttö
  • Suurikokoinen, säädettävä näyttö
  • Ergonomiset näppäimet
  • Pieni koko ja kannettavuus
  • Kokonaissumma- ja muistitoiminnot
  • Yritys- ja verotoiminnot

KS-1220TSG tulee myyntiin heinäkuun alussa. Suositusvähittäishinta on 29,99 euroa.

KS-1220TSG -kuvia
Yritystiedotteet