Canon täydentää graafisen alan ratkaisutarjontaansa uusilla kumppanuuksilla

Canon vahvistaa graafiselle alalle suunnattujen ratkaisujensa tarjontaa solmimalla kumppanuussopimuksia merkittävien ohjelmistotalojen, kuten Objectif Lunen ja EFIn, kanssa. Sopimusten merkitys Canonin asiakkaille näkyy mahdolisuutena kasvattaa tuottavuutta, hallita entistä paremmin työnkulkua ja tehostaa muuttuvan tiedon käsittelyä. Myös toimitusajat lyhenevät ja tuotto tehdyille investoinneille kasvaa.

Yhä useammat yritykset etsivät tehokkaampaa työnkulkua, aineistojen hallintaa ja reaaliaikaista painotöiden tilausjärjestelmää. ”Voidaksemme tarjota asiakkaillemme lisäarvoa tuottavia palveluja olemme lisänneet tuotevalikoimaamme kumppaniohjelmistoja”, sanoo markkinointipäällikkö Juha Wallin Canon Oy:stä. ”Uudet ratkaisut antavat kirjapainoille mahdollisuuden myydä painotuotteita webin kautta. Heillä on mahdollisuus hallita aineistoja ja luoda tuoteluettelot ja ostoskorit asiakkaitaan varten. Jopa nettikaupan perustaminen on mahdollista.”

Personoituja aineistoja

Muuttuvan tiedon prosessien tehostamista toivovat yritykset hyötyvät Objectif Lunen PlanetPress Suite -ratkaisusta. Se antaa kirjapainoille ja yritysten eri yksiköille mahdollisuuden luoda personoituja liikekirjeenvaihtoon ja markkinointiin liittyviä dokumentteja, kuten laskuja, kustannuslaskelmia ja suorapostituksia. Ratkaisu varmistaa saumattoman työnkulun aina tiedon tallentamisesta ja alkuperäisen dokumentin luonnista tuottamiseen ja jakeluun. Dokumentit voidaan myös lähettää eri kanavia pitkin niin sähköisessä muodossa kuin paperille tulostettuina.

Jotta yritykset saisivat kaiken hyödyn hankkimistaan ratkaisuista, Canon on luonut asiakaskohtaisia palveluja tukemaan graafisen alan erityistarpeita. Nämä käsittävät asennus- ja huoltopalvelujen ohella mm. konsultointia ja koulutusta. Canon esittelee koko graafiselle alalle suunnatun laitteisto-, ohjelmisto- ja palveluarsenaalinsa 4.-11. huhtikuuta Birminghamissä järjestettävillä IPEX-messuilla.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, etunimi.sukunimi@canon.fi