Canon lanseeraa uuden sukupolven mustavalkojärjestelmät tuotantotulostukseen

Tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisuja yrityksille ja yhteisöille toimittava Canon on lanseerannut uuden tuotantotulostinsarjan, iR7086, iR7095 ja iR7105. Tulostimet ovat pienen ja keskiteholuokan mustavalkolaitteita, ja ne on suunniteltu tulostuspalveluyrityksille, painotaloille ja yritysten omatarvepainoille.

Uudet tulostimet tuottavat korkealuokkaisen kuvanlaadun ja tarjoavat joustavan paperinsyötön niin suurissa kuin pienissä painotöissä. Niiden nopeudet ovat 86, 95 ja vastaavasti 105 sivua minuutissa, ja ne pystyvät myös käsittelemään tavanomaista suurempia tuotantomääriä ja tarjoavat tehokkaamman tiedonkäsittelyn ja aineistojenhallinnan. Innovatiivisesta teknologiastaan tunnettu Canon on sisällyttänyt uusiin mustavalkojärjestelmiinsä myös liimasidonnan – ensimmäisenä tämän kokoluokan laitteissa.

Modulaarisuus mahdollistaa järjestelmäkokoonpanojen räätälöinnin

Canon on myös ottanut huomioon yritysten toiveen kyetä muokkaamaan laitteiden ominaisuuksia omien erityistarpeidensa mukaan. Uusiin mustavalkotulostimiin voidaan lisätä erilaisia viimeistelyominaisuuksia, mm. nidonta, taitto, vihkonidonta, välilehtien lisäys ja puhtaaksileikkaus. Saatavissa on myös 5000 arkin teholajittelija, josta arkit voi irrotettavan kärryn ansiosta siirtää toiseen paikkaan seuraavaa työvaihetta varten. Lisäksi saatavissa on rei’itysyksikkö vaihdettavine työkaluineen. Laitteiden modulaarisen rakenteen ansiosta Canon pystyy nyt tarjoamaan erilaisia järjestelmäkokoonpanoja, jotka on räätälöity täyttämään niin on-demand-tulostuksen kuin tuotanto- ja julkaisuympäristöjenkin vaatimukset. Vaihtoehtoisesti asiakkaat voivat rakentaa itse oman järjestelmäkokoonpanonsa omien erityistarpeidensa mukaan.

“Uusissa mustavalkojärjestelmissä on useita parannuksia aiempiin malleihin verrattuna”, sanoo markkinointipäällikkö Juha Wallin Canon Oy:stä. ”Lisäksi ne tarjoavat entistä enemmän lisävarusteita ja toimintoja viimeistelyyn. Asiakkaamme pystyvät nyt tarjoamaan omille asiakkailleen yhä laajemman valikoiman lopputuotteita ja palveluja.”

Tuottavuuden takaamiseksi valittavana on useita tehokkaita RIP-palvelimia erilaisia tulostusympäristöjä varten. Tehokasta työnkulkua ja töiden sujuvuutta helpottavat myös Canonin aineistojenhallinta- ja muuttuvan tiedon työnkulkuratkaisut.

iR7086, iR7095, iR7095P ja iR7105 ovat esillä IPEX-messuilla 4.-11. huhtikuuta Birminghamissä ja tulevat Suomessa myyntiin huhtikuun aikana.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, etunimi.sukunimi@canon.fi