TIPA-palkinto Canonin iPF5000-suurkuvatulostimelle

Riippumattomista valokuvausalan toimittajista koostuva Technical Image Press Association eli TIPA on valinnut Canon imagePROGRAF iPF5000:n Euroopan parhaaksi suurkuvatulostimeksi 2006.

TIPA-logo

TIPAn raati perusteli valintaansa suurkuvatulostimen ammattimaisella kuvanlaadulla, joka perustuu Canonin uuteen kahden tulostuspään ja 12 värin LUCIA-pigmenttivärijärjestelmään. Se mahdollistaa markkinoiden laajimman väriavaruuden ja tulostuksen useille eri materiaaleille eritoten valokuva- ja vedostulostuksessa.

TIPAn puheenjohtaja Juan Varela kommentoi valintaa seuraavasti: “Meistä on mieluista myöntää tämä tunnustus Canonille, jonka valokuvaustuotteet ovat vuosien mittaan yltäneet usein palkinnoille. Valinta viestii sitoutumisesta, jota Canon osoittaa suurkuvatulostusmarkkinaa ja sillä työskenteleviä asiakkaitaan kohtaan.”

Tuotemarkkinointipäällikkö Juha Vornanen toteaa, että Canon on viime vuosina tehnyt kovasti töitä saavuttaaksen varteenotettavan aseman ammatti- ja tuotantotulostuksessa. ”Kuuntelemme tarkalla korvalla asiakkaidemme tarpeita ja tuomme markkinoille heidän odotuksiaan vastaavia tuotteita ja ratkaisuja. Annamme suurta arvoa TIPA-palkinnolle.”

TIPA-palkinnot myönnetään vuosittain parhaille valokuvaukseen ja kuvantamiseen liittyvälle tuotteelle.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Irma Majander, puh. 010 544 4548, Markkinointi Juha Vornanen, puh. 010 544 4485, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi