Tietoturva ja kustannukset parempaan hallintaan Canonin uusilla toimistoväreillä

[27.9.2006] Toimiston monitoimilaitteiden markkinajohtaja Canon tuo Suomen kasvaville väritulostamisen markkinoille kaksi työryhmäkäyttöön tarkoitettua monitoimilaitetta: iRC4080i ja iRC4580i. Niissä yhdistyvät tietoturva, kustannushallinta ja ammattimainen jälki.

Yhä useampia yrityspäättäjiä huolettaa tietoturva ja bisneskriittisen tiedon joutuminen vääriin käsiin. Canon iRC4080i ja iRC4580i tarjoavat monia uusia tietoturvaa parantavia toimintoja, kuten tulostustyön salaaminen, salasanalla varustettujen PDF-asiakirjojen luominen, sähköiset allekirjoitukset sekä vesileimatulostus, jossa leima tulee näkyviin vasta kopioitaessa.

Kustannushallinnan mahdollistaa laitteiden automaattinen värintunnistus. Tulostustyön kustannukset muodostuvat todellisten värisivujen määrän mukaan. Laitteisiin voidaan asentaa myös sovellus, joka seuraa käyttäjien tulostusmääriä toivotulla seurantajaksolla. Haluttaessa väritulostus- tai kopiointimahdollisuus voidaan antaa vain tietyille ryhmille tai henkilöille.

Canonin mittava panostus tuotekehitykseen ilmenee iRC4080i- ja iRC4580i-laitteissa uusina teknologioina, jotka mahdollistavat suuren tulostus- ja työnkäsittelynopeuden. Väritulostuksessa vauhtia on 36 ja 40 sivua minuutissa.

Kuvan tuottamiseen laite käyttää 4 kuvarumpua ja 4 laseria, jotka tuottavat korkealuokkaisia tulosteita aidolla 1200 dpi:n tarkkuudella. Uuden kiinnitystekniikan ansiosta virrankulutus on pieni ja lämpenemisaika lyhyt.

iRC4080i- ja iRC4580i-toimitukset alkavat marraskuussa 2006.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Irma Majander, puh. 010 544 4548 tai Markkinointi, Markus Winnet, puh. 010 544 4240, etunimi.sukunimi@canon.fi