Canonilta valmisratkaisu sähköpostien automaattiseen arkistointiin

Sähköpostien arkistointi on tällä hetkellä kuuma puheenaihe yrityksissä. Valtaosa liikekirjeenvaihdosta käydään sähköpostin välityksellä, ja erilaiset lait ja säännökset ohjeistavat yrityksiä entistä tarkemmin tallentamaan kaiken kriittisen liikekirjeenvaihdon. Mikä sitten on syytä säilyttää ja mikä ei? Tämän kysymyksen myötä myös sähköpostijärjestelmien levytilavaatimukset kasvavat ja aiheuttavat omat paineensa tallentaa tieto muihin järjestelmiin.

Canonin ADOS-arkistointijärjestelmä tarjoaa valmismoduulit kahteen yleisimpään sähköpostijärjestelmään Microsoft Exchange- ja Lotus Notes -järjestelmään. ADOS-sovelluksella saadaan automatisoitua kaikkien tai vain haluttujen sähköpostien arkistointi ja siten varmistettua tiedon käytettävyys myös myöhemmin.

”ADOS-sovellus on käyttäjälle helppo, sillä se toimii sähköpostijärjestelmän taustalla. Käyttäjällä säilyy normaali sähköpostisovelluksen näkymä, josta myös arkistoidut dokumentit voidaan hakea”, toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki Canon Oy:stä.

ADOS-järjestelmän toiminnallisuudet, kansiorakenteet ja hierarkia, ovat määriteltävissä asiakaskohtaisesti. Lisäksi ADOS on integroitavissa yrityksen muihin järjestelmiin, jolloin se toimii keskeisenä strategisena tietopankkina, joka käsittää myös esimerkiksi sopimusarkistot, ostolaskut ja kirjanpidon raportit.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen