no consumer

Canonilta monitoimilaitteen älykäs skannausliittymä Microsoft SharePoint -ympäristöön

Uuden käyttöliittymän ansiosta Canonin monitoimilaitteilta voi skannata dokumentteja suoraan Microsoft Office SharePoint Portal Server 2003- ja Windows SharePoint Services -ympäristöihin. Tämä integraatio tehostaa työnkulkuja, sillä se mahdollistaa myös paperiasiakirjojen liittämisen SharePoint-ryhmätyöskentelytilaan.

”Canonin älyskannausliittymän ja eCopy ShareScan OP -ohjelmiston avulla paperiasiakirjat haku- ja metatietoineen on helppo skannata tietoturvallisesti osaksi tärkeitä bisnesprosesseja, esimerkiksi sopimuksiin tai henkilöstöhallintoon, mikä auttaa organisaatioita tehostamaan työnkulkujaan. Dokumentit voidaan skannata myös suoraan yrityssovelluksiin, kuten dokumentin- ja sisällönhallintaan, sähköpostiin ja faksipalvelinohjelmistoihin”, tuotemarkkinointipäällikkö Kai Aittomäki kertoo skannausliittymän eduista.

Käyttöliittymän myötä Canonin monitoimilaite toimii osana SharePoint-ympäristöä ja mahdollistaa tosiaikaisen vuorovaikutuksen laitteen ja SharePoint-järjestelmän välillä. "eCopy SharePoint Connectorin kaltaiset ratkaisut mahdollistavat SharePoint-sivuston käytön aktiivisena säilytyspaikkana kaikille tiettyyn prosessiin liittyville asiakirjoille ja tiedoille", toteaa puolestaan tuote- ja ratkaisupäällikkö Wim Dierickx Microsoft EMEAsta. "Ratkaisu mahdollistaa asiakirjojen skannauksen ja sähköisten tiedostojen liittämisen suoraan SharePoint-kirjastoon tai -listaan", Dierickx lisää.

Microsoft SharePoint -tuotteiden ja tekniikoiden lisäksi eCopy ShareScan OP -ohjelmisto mahdollistaa integroinnin yli 45 yrityssovellukseen, esimerkkeinä EMC Documentum Content Server, Hummingbird, Open Text's Livelink, FileNet, Captaris RightFax, Microsoft Office Outlook 2003 ja Microsoft Office Exchange 2003.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Irma Majander, puh. 010 544 4548, fi tai Markkinointi, Kai Aittomäki, puh. 010 544 4409 (s-posti: etunimi.sukunimi@canon.fi)