Canon IPEX-messuilla Birminghamissa 4. - 11. huhtikuuta
Ennennäkemätön panostus graafisen alan ratkaisuihin

Canon lanseeraa graafisen teollisuuden IPEX-messuilla huhtikuun alussa uudet teknologiansa, jotka ovat samalla konkreettisimpia tuloksia yrityksen viime vuosien investoinneista tutkimukseen ja tuotekehitykseen.

Tänä vuonna Canon näyttäytyy IPEX-messuilla kaikkien aikojen suurimmalla osastolla, jonka osoite on halli 6 C50. Esillä on koko arsenaali alkaen digitaalisesta väripainokoneesta imagePRESS 'X':stä, joka on suunniteltu täyttämään kirjapainojen, mainos- ja suunnittelutoimistojen sekä yritysten tulostuskeskusten ja omatarvepainojen digitaaliselle väritulostukselle asettamat vaatimukset.

Messuilla lanseerataan myös odotettu imagePRESS ‘Y’, jonka koneisto ja värinlaatu ovat vertaansa vailla ja joka on mukautettavissa vastaamaan mitä erilaisimpia asiakastarpeita. Innovatiivisen tuotealustan ja teknologian tarjoavien imagePRESS ‘X’- ja ’Y’-mallien myötä Canon lunastaa odotetusti paikkansa digitaalisen painamisen markkinoilla.

imagePRESS-painokoneita täydentävät suuren suosion saavuttaneet digitaaliset mustavalkoarkkipainokoneet sekä tuotannon työkulkua tehostavat ratkaisut. Messuilla ovat esillä myös Canonin korkealuokkaiset ja nopeat suurkuvatulostimet mainos- ja suunnittelutoimistojen ja CAD-markkinoiden tarpeisiin.

Canonin ratkaisut  on valjastettu tukemaan yritysten talous- ja kustannushallintaa ja ovat räätälöitävissä yritystoiminnan erityisvaatimusten mukaisesti. Asiantuntijamme ovat messuilla valmiina kertomaan Canonin uusimmista teknologioista kuin myös entistä vankemmasta panostuksesta graafiseen alaan, joiden tavoitteena on tarjota asiakasyrityksillemme yhä paremmat mahdollisuudet menestyvään yritystoimintaan.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi