Marski Data Oy Canonin Vuoden 2005 täyden palvelun jälleenmyyjäyritys

Canon Oy on valinnut Vuoden 2005 täyden palvelun jälleenmyyjäyritykseksi Marski Data Oy:n, joka on merkittävä tieto- ja toimistotekniikkaratkaisujen kokonaistoimittaja Etelä-Savon talousalueella.

Marski Data kirjasi vuonna 2005 Canonin tulostuksen- ja dokumentinhallintaratkaisujen myynnissä huomattavan kasvun, mikä näkyy niinikään entistä suurempina markkinaosuuksina. Marski Data katsoo myös rohkeasti tulevaisuuteen. Yritys osti vuoden 2005 lokakuussa Viestia Oy:n Canon-liiketoiminnan ja palvelee näin asiakasyrityksiä nykyisin Mikkelin lisäksi Savonlinnan talousalueella.

Toimitusjohtaja Armi Salon luotsaaman Marski Datan liikevaihto vuonna 2005 oli 3,5 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 19.

Osa valtakunnallista Canon Business Center -ketjua

Marski Data on osa Canon Business Center -ketjua, joka tarjoaa paikallisen yhteistyökumppanin maanlaajuisesti. Ketjun voimatekijöinä ovat myös laaja asiantuntijaverkko, tasalaatuinen palvelu ja vakioidut, mutta yksilöllisesti mietityt tuote- ja palvelukokonaisuudet tulostuksen- ja dokumentinhallintaan.

Canon Business Center -ketju on koko Euroopan kattava ja laajuudessaan ainutlaatuinen b-to-b-myynti- ja palveluverkko, jonka jäsenyritykset yhdistää toisiinsa kaikkialla Euroopassa yhteisen toimintakonseptin lisäksi yhtenäinen nimi ja ilme.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi