Canonin LUCIA-pigmenttivärit näyttävät suurkuvatulosteet uudessa valossa

[26.9.2006] Canon on lanseerannut pigmenttivärijärjestelmän, jonka nimi on kuvaavasti LUCIA. Se kattaa 12 väriä, mukana lukuisia uusia, kuten RGB-punainen, -vihreä ja -sininen sekä kaksi harmaata: tavallinen ja valokuvaharmaa.

Uudet LUCIA-musteet ovat erittäin korkealuokkaisia ja valonkestäviä. Ne tarjoavat laajan väriavaruuden ja mahdollistavat runsaan valikoiman tulostusmateriaaleja. LUCIA-tulosteet kestävät hyvin muuttumattomina erilaisia valaistusolosuhteita ja soveltuvat siten erinomaisesti vedostukseen ja valokuvatulostukseen.

LUCIA-värit ovat käytössä Canonin uusissa imagePROGRAF iPF9000- ja iPF5000-suurkuvatulostimissa. Technical Image Press Association eli TIPA on valinnut  jälkimmäisen Euroopan parhaaksi suurkuvatulostimeksi 2006.TIPA-palkinnot myönnetään vuosittain parhaille valokuvaukseen ja kuvantamiseen liittyville tuotteille.

”Suurkuvatulostimemme tuottavat nyt erittäin laajan väriavaruuden. LUCIA-pigmenttivärien ansiosta niin mustavalkoiset kuin värillisetkin tulosteet ovat markkinoiden tarkimmat”, toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Juha Vornanen.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Irma Majander, puh. 010 544 4548 tai Markkinointi Juha Vornanen, puh. 010 544 4485, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi