Lisää tuottavuutta ammattitulostukseen

Canon tuo markkinoille neljä uutta mv-monitoimilaitetta iR8070, iR9070, iR85+ ja iR105+. Uutuuslaitteet tarjoavat nopean tulostuksen ohella suojatun verkkotulostuksen ja avoimeen Java-teknologiaan perustuvan MEAP-sovellusalustan. Se antaa tulostuspalveluyrityksille, painoille ja pikapainoille sekä organisaation sisäisille tulostusyksiköille mahdollisuuden räätälöidä omat käyttöliittymänsä parhaiten omia tarpeitaan palveleviksi.

Yritykset voivat myös kehittää asiakaskohtaisia sovelluksia ilman lisälaitteiden tai -ohjelmistojen hankintaa. MEAP antaa sekä Canonille että sovelluskehittäjille rajattomat mahdollisuudet lisätä iR-monitoimilaitteiden käyttöalueita yrityksen verkkoresursseja kuormittamatta.

Canon on myös ottanut huomioon yhä tärkeämmäksi käyvän tietoturvan. Uusissa iR-monitoimilaitteissa on paljon uusia, dokumenttien luottamuksellisuutta edistäviä ominaisuuksia. Esimerkiksi PDF-tiedostoina lähetettävät skannatut tiedostot salakoodataan, jolloin niiden sisältö ei vahingossakaan pääse ulkopuolisten käsiin. Asiakirjoja ei voi myöskään katsella ilman henkilökohtaista salasanaa.

Uudet tulostinohjaimet parantavat tuottavuutta takaamalla jatkuvasti laadukkaan tulostusjäljen ja nopean tulostuksen. Vaativiin tuotanto-ympäristöihin kehitetyt monitoimilaitteet tarjoavat monia työkaluja ja ohjaimia eri sovelluksiin ja ympäristöihin.

iR8070, iR9070, iR85+ ja iR 105+ tulevat Suomessa myyntiin maaliskuussa 2005.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi