Esittelyssä iW Publishing Manager Pro –ratkaisu

Canon tuo markkinoille uuden iW Publishing Manager Pro (iWPM Pro) -sovelluksen, joka perustuu vuosi sitten julkaistuun ja hyvän vastaanoton saaneeseen iW Publishing Manager -ratkaisuun.

Tuotantotulostusyritykset etsivät tapoja tarjota enemmän lisäarvoa tuottavia palveluita. Samalla pyritään lisäämään tuottavuutta laadusta tinkimättä. Canon tarjoaa ratkaisuksi iWPM Pro -sovelluksen. Se on helppokäyttöinen drag and drop -toimintoa hyödyntävä ratkaisu, joka mahdollistaa eri muodoissa olevien dokumenttien ja tiedostojen yhdistämisen yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Yhdistettävät tiedostot voivat olla mitä tahansa Windows-pohjaisia sovelluksia, kuten Microsoft™ Word-, PowerPoint- ja Excel-tiedostoja sekä Adobe Acrobat -tiedostoja tai Canonin iW Document (.IWD) -muodossa olevia dokumentteja. Tiedosto voidaan personoida tietokantojen avulla, ja siihen voidaan liittää skannattuja dokumentteja ja kuvia.

Käyttäjät voivat tehdä dokumenttiin muutoksia missä tuotantovaiheessa tahansa. Kokonaisia dokumentteja ei tarvitse koskaan luoda alusta asti uudelleen. Asiakirjat tallennetaan oletuksena iWD-tiedostoiksi, mutta ne voidaan tallentaa myös yleisesti käytettyinä TIFF-kuvina tai PDF-tiedostoina. Tästä on hyötyä, kun asiakirjat lähetetään vedoskierrokselle ja asiakkaiden hyväksyttäväksi.

iW PM Pro säästää asiakirjojen luontiin kuluvaa aikaa ja tehostaa asiakirjojen luontiprosessia. Aikaa säästyy paitsi dokumenttien luonnissa myös viimeistelyvaiheessa ja uudelleentulostuksen yhteydessä. Tyypillisiä automaattisia viimeistelyvaihtoehtoja ovat vihkotaitto ja välilehtien sekä ylä- ja alatunnisteiden lisäys. Valmis IWD-dokumentti tallentuu viimeistelyineen kaikkineen myöhempää käyttöä ja tulostusta varten.

iW Publishing Manager Pro tulee myyntiin Suomessa maaliskuussa 2005. Yhden käyttäjän lisenssin hinta on noin 2000 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi