no consumer

Canon tiukentaa otettaan pienten yritysten ja kotitoimistojen monitoimilaitemarkkinassa

Uudet iR2016i ja iR2020i tuovat väriskannauksen ja sähköpostin lähetystoiminnot pienten toimistojen mustavalkomonitoimilaitteisiin. Ne tarjoavat Canonin iR-sarjan suuremmista laitteista tuttuja toimintoja ja helppokäyttöisyyttä kilpailukykyiseen hintaan.

Tulostuksen- ja dokumentinhallinnan ratkaisuja yrityksille ja yhteisöille toimittava Canon tuo markkinoille kaksi mielenkiintoista tuoteuutuutta. Pienten toimistojen tarpeisiin lanseerattavat mallit iR2016i ja iR2020i ovat Canonin ensimmäiset toimistotulostamiseen tarkoitetut A3-koon mustavalkomonitoimilaitteet, joissa on väriskannaus. Tämä on vastaus työryhmien kasvaneeseen värillisten dokumenttien skannaustarpeeseen. Laitteet mahdollistavat laadukkaan verkkoskannauksen sähköpostiin, FTP-palvelimelle tai tietokantaan.

Monipuolisuudessaan iR2016i ja iR2020i  ovat tilaa säästäviä ja ’täyskokoonpanossa’ ne vastaavat toiminnoiltaan suurempia monitoimilaitteita. Laitteet kykenevät huimaan 1200 dpi:n tulostustarkkuuteen, ja niihin on saatavissa sisäinen nidonta sekä faksi- ja kaksipuolisuustoiminnot. Molemmat uutuuslaitteet voidaan liittää isompien iR-sarjan laitteiden tavoin Canonin eMaintenance –palveluun, joka mahdollistaa mm. automaattiset huoltokutsut. iR2016i:n tulostusnopeus on 16 sivua/min ja iR2020i:n vastaavasti 20 sivua/min.

Uudet monitoimilaitteet tulevat myyntiin maaliskuussa 2006. Niiden hintaluokka on noin 2500 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi