Canon tuo markkinoille uudet pientoimistojen mustavalkomonitoimilaitteet

Marraskuussa lanseerattavat A3-koon monitoimilaitteet iR2016 ja iR2020 tähtäävät pienten toimistojen ja työryhmien tulostusmarkkinoille, missä tulostaminen on vielä pitkälti perinteisten lasertulostinten varassa. Mallit tulevat korvaamaan nykyisen iR1600/iR2000- laitesarjan. Edeltäjiinsä verrattuna laitteet tuovat mukanaan mahdollisuuden nyt myös kaksipuoliseen tulostamiseen.

Uusien mallien ajatuksena on tarjota tilaa säästävä ratkaisu kopiointi-, tulostus- ja faksaustarpeeseen kilpailukykyiseen hintaan ja monipuolisin viimeistelyominaisuuksin. Tulostusnopeus on mallista riippuen joko 16 (iR2016) tai 20 (iR2020) sivua minuutissa. Molemmat mallit ovat liitettävissä Canonin tarjoamaan edistykselliseen eMaintenance–palveluun, joka takaa huollon nopean reagoinnin vikatilanteisiin ja mahdollisuuden ennakoivaan huoltoon.

iR2016/iR2020 laitteet ovat RoHS-direktiivin mukaisia, eli ne eivät sisällä vaaralliseksi luokiteltuja aineita, kuten lyijyä. Myös muut Canon–laitteet ovat jo direktiivin mukaisia, vaikka se astuu voimaan vasta 1.7.2006.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi