Korkealaatuista jälkeä Canonin uudella iPF8000-suurkuvatulostimella

iPF8000 Canon iskee vaativan tulostamisen tulostuskustannuksiin uudella laitteellaan. imagePROGRAF iPF8000 -suurkuvatulostin yhdistää korkeatasoisen tulostusjäljen ja edulliset kustannukset. Lisäksi ammattikäyttöön soveltuva laite tehostaa omalta osaltaan työnkulkua.

Hyvän laadun ja edullisten kustannusten takana on Canonin innovatiivinen teknologia. Tehokkaan tulostustekniikan, kahden tulostuspään ja 12 värin Lucia-pigmenttiväri-järjestelmän avulla saavutetaan erittäin laaja väriavaruus ja tasalaatuinen tulostusjälki erilaisille materiaaleille. Tulostuspäiden yli 30 000 suutinta ja pienet 4 pikolitran mustepisarat varmistavat laadun sekä kustannustehokkaan väriaineenkäytön. Lucia-värien kustannustehokkuutta on maksimoitu viimeistä pisaraa myöten käytettävien suurten värisäiliöiden avulla.

iPF8000:n ainutlaatuisuus tulee esille teknologian ja tuotantoprosessin saumattomassa yhdistämisessä. Laitteen ominaisuudet nopeuttavat työnkulkua ja parantavat tehokkuutta:

• Tulostusajurissa on valmiiksi asetuksia erilaisten materiaalien käyttöön sekä helpot toiminnot omien materiaaliprofiilien luomiseen.
  • Kuvien tai julisteiden asemointi onnistuu ajurissa ja mahdollistaa näin tulostusmateriaalin täyden hyödyntämisen.
  • Pitkiin tulosteisiin tai julistetuotantoon on saatavilla vastaanottorulla, jolloin pitkien tulosteiden tai julistesarjojen jälkikäsittely on helppoa.
  • iPF8000 tulostaa vaivatta ilman marginaaleja. Yhdellä asetuksella valokuvat tai julisteet tulostuvat reunasta reunaan, valmiina, ilman jälkikäsittelyn tarvetta.

Tehokkuutta lisäävät myös iPF8000:n mukana tulevat ohjelmistot. Canonin PosterArtist on nopea ja helppokäyttöinen sovellus korkealaatuisten julisteiden tuotantoon. Valmiit julistepohjat ja 1000 kuvan kuvapankki mahdollistavat painotasoisen julisteen tekemisen 10-15 minuutissa. PhotoShop-käyttäjille on tarjolla apuohjelma, jolla varmistetaan, että suoraan ohjelmasta tulostettaessa saadaan paras mahdollinen laatu.

Teknologialtaan edistyksellinen 44 tuuman suurkuvatulostin on parhaimmillaan silloin, kun vaaditaan hyvää kuvanlaatua ja tuotannon tehokkuutta. Sen vuoksi imagePROGRAF iPF8000 sopii erityisesti tulostuspalveluille, kirjapainoille, valokuvaajille, mainos- ja suunnittelutoimistoille niin juliste- ja valokuvatuotantoon kuin vedostukseen.

Canon iPF8000:n hinta on noin 7400 euroa verottomana.

Lisätietoja: Canon Oy, Yritysratkaisut-markkinointi, Juha Vornanen, puh. 010 544 4485 tai Viestintä, Irma Majander, puh. 010 544 4548, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.fi