no consumer

Canon laajentaa imageRUNNER ADVANCE -monitoimilaitteiden valikoimaa pienille ja keskisuurille toimistoille suunnatuilla A3-laitteilla [4.10.2010]

Canon tuo markkinoille uudet monikäyttöiset imageRUNNER ADVANCE –värimonitoimilaitteet. A3-mallisto laajentaa imageRUNNER ADVANCE -valikoimaa, joka ulottuu perustason toimistolaitteista aina pieniin painosarjoihin sopiviin malleihin.

Nyt julkistettavan imageRUNNER ADVANCE C2030- ja C2020-sarjan uusinta tekniikkaa hyödyntävä värinhallintaratkaisu sopii erityisesti pienten ja keskisuurten toimistojen tarpeisiin. 20–30 sivua minuutissa tulostavissa laitteissa on monia toimintoja ja ominaisuuksia, jotka parantavat verkkoratkaisujen tietoturvaa, helpottavat käyttöä ja hallintarutiineja ja vähentävät ympäristöön kohdistuvaa rasitusta.

Kaksi versiota eri tarpeisiin

Tulostimista on saatavilla kevyt- ja täysversiot. Asiakas voi valita tarpeidensa mukaan kiintolevy- tai flash-asema-pohjaisen mallin. Flash-versiossa on imageRUNNER ADVANCE -perustoiminnot, ja se on ihanteellinen ratkaisu pienille ja keskisuurille työryhmille, jotka tarvitsevat edullisia väritulosteita. Kiintolevyversio tukee useimpia palkitun imageRUNNER ADVANCE -alustan toimintoja.

Edistykselliset uutuudet korvaavat suositut Canon imageRUNNER C2380i- ja imageRUNNER C3080/i -mallit. Uusissa malleissa on laadukas TFT-kosketusnäyttö, erinomainen tulostuslaatu ja uudistettu, helppohuoltoinen rakenne. Kiintolevyversio on myös täysin yhteensopiva tuoreimman uniFLOW v5 -tulostuksenhallinta¬ohjelmiston kanssa, mikä parantaa tietoturvaa ja tehostaa tulostuksen hallintaa.

Tehokkaat ohjelmistoratkaisut, kuten Security and Cost Control Pack (SCCP) -paketti, USB Print & Scan ja edistynyt dokumentihallintaohjelmisto iW360 auttavat käyttäjää luomaan edustavia asiakirjoja, virtaviivaistamaan työtapoja, tehostamaan arkistointia ja työskentelemään sujuvammin. Monitori-palveluun sisältyvän etähallinnan avulla asetuksia voidaan räätälöidä käyttäjäkohtaisesti ja samalla hallita ja karsia kuluja.

Monitoimilaitteilla voi tulostaa, kopioida ja skannata, myös USB-väylän kautta. Käytettävyyttä tehostavat sisäinen viimeistelijä ja 2000 arkin kapasiteetti 64–220 g/m² painoisille papereille.

Kiistattomat ympäristöedut
A3-malleilla on monia kiistattomia ympäristöetuja, kuten luokkansa alhaisin kokonaisenergiankulutus (TEC-arvo) ja pienin ekologinen jalanjälki. Kaksipuolinen tulostus säästää paperia ja alhainen virrankulutus (1,5 W) energiaa. Laitteet käynnistyvät lepotilasta nopeasti, vain 10 sekunnissa.

”Uudet mallit vastaavat pienten ja keskisuurten toimistojen kaikkiin verkkotulostustarpeisiin ja tuovat todellista lisäarvoa tuottamalla parempaa laatua entistäkin tehokkaammin ja joustavammin. Ne vahvistavat Canonin markkinajohtajan asemaa monitoimilaitteiden markkinasegmentissä Suomessa (DRM AS)”, toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Ronny Karlsson Canon Oy:stä.

Uudet sarjat tulevat myyntiin marraskuussa.

Lisätietoja: Canon Oy, markkinointi, Ronny Karlsson, puhelin 010 544 4692, etunimi.sukunimi@canon.fi

Tietoja
Lehdistömateriaali