Fortum ja Neste Oil keskittivät toimisto- ja tuotantotulostamisen Canonille

Fortum Oyj ja Neste Oil Oyj ovat valinneet tulostuspalvelujensa tuottajaksi Canon Oy:n. Toukokuun 20. päivänä solmitut sopimukset kattavat yhtiöiden toimisto- ja tuotantotulostamisen koko laajuudessaan. Sopimuskausi on neljän vuoden mittainen

Solmitut sopimukset ovat jatkoa Fortumin keväällä 2000 Canonin kanssa solmimalle monistamojensa ulkoistussopimukselle. Niiden piiriin kuuluu tulostamisen hallinnointi, 450 Canonin digitaalista monitoimilaitetta ja useita satoja verkkotulostimia sekä laitteiden ylläpito, josta vastaavat Canonin palveluneuvojat yhtiöiden toimipisteissä Espoon Keilaniemessä, Porvoossa ja Tukholmassa. Fortumin osalta sopimus koskee Suomen lisäksi Ruotsia ja Norjaa, Neste Oilin osalta Suomea.

Fortumin ja Neste Oilin tavoitteena oli yksinkertaistaa tulostuksen- ja dokumentinhallinnan prosesseja sekä yhdenmukaistaa laitekantaa ja saavuttaa sitä kautta kustannussäästöjä. ”Canonin kokonaisratkaisun sisältämän prosessi- ja teknologiakehityksen avulla pystymme tehostamaan työnkulkuja ja saamaan aikaan merkittäviä kustannussäästöjä, perustelee Inga Gröhn, Senior Manager, Fortum Oyj, Corporate Support Services, Canonin valintaa tulostuspalvelujen tuottajaksi.

Lisätietoja:
Fortum Oyj, Corporate Support Services, Inga Gröhn, Senior Manager, puhelin 010 453 4053, sähköposti inga.grohn@fortum.com
Neste Oil Oyj, Juha Viitanen, Vendor Manager, puhelin 010 458 8489, sähköposti juha.viitanen@nesteoil.com
tai
Canon Oy, Juha Schmidt, johtaja, puhelin 010 544 4435, sähköposti juha.schmidt@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen