Canon W7200 ja W7250
Valokuvalaatua ja huippunopeutta suurkuvatulostukseen

Canon esittelee uudet W7200 ja W7250 -suurkuvatulostimet Photokina-messuilla syyskuussa Kölnissä. Graafisen teollisuuden ja kuvavalmistamojen tarpeisiin suunnitellut tulostimet soveltuvat helppoutensa vuoksi käytettäväksi myös tavallisessa toimistoympäristössä.

W7200 on 36 tuumaa (914 mm) leveä ja W7250 24 tuumaa (610 mm) leveä malli. Niissä molemmissa on käytössä Canonin kehittämä uusi, tuuman levyinen tulostuspää, joka tuottaa valokuvalaatuisen tulostusjäljen luokkansa suurimmalla nopeudella. Tulostuspää sisältää 7680 mustesuutinta; 1280 kullekin kuudelle värille. Tämä mahdollistaa A0-arkin tulostuksen jopa 2 minuutissa W7200:lla ja A1-arkin tulostuksen jopa 1,5 minuutissa W7250:llä.

Kuusivärijärjestelmä ja värinsyöttö

Tulostimet käyttävät kuutta väriä. Tavallisen syaanin, magentan, keltaisen ja mustan lisäksi erityisillä fotosyaanilla ja fotomagentalla saavutetaan erinomainen yksityiskohtien toisto ja sävykkyys. Yhdessä Canonin erittäin tarkan kaksisuuntaisen tulostuskoneiston kanssa tämä takaa todellisen valokuvalaadun ennennäkemättömällä nopeudella.

Kullekin kuudelle värille on erilliset tilavat värisäiliöt. Värimäärän automaattinen seuranta tekee suurienkin sarjojen tulostamisesta huoletonta.

Liitettävyys

Canon W7200 ja W7250 ovat toiminnoiltaan selkeitä, ja kompakteina ne mahtuvat pieniinkin tiloihin. Kaikkia tulostimen käyttöön liittyviä toimintoja ohjataan kätevästi tulostimen etupaneelista. Laitteiden vakiotoimitukseen kuuluu standardi 10BASE-T/100BASE-TX Ethernet-liitäntä, jolla tulostimet voidaan liittää helposti yrityksen tietoverkkoon. Canonin NetSpot-ohjelmistolla tulostimien etähallinta sujuu vaivattomasti.

Canon W7200 ja W7250 tulevat Suomessa myyntiin lokakuussa. W7200:n hinta on 7950 euroa ja W7250:n 5100 euroa (sis. alv. 22 %).

Lisätietoja:
Canon Oy, suurkuvatulostimet, markkinointisuunnittelija Jani Schulze, puhelin 010 544 4563, faksi 010 544 4571, sähköposti jani.schulze@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen