Canon W2200
A3+ -koon mustesuihkussa verraton väritoisto ja värivastaavuus

Uusi A3+ -koon mustesuihkutulostin Canon W2200 ensiesitellään Photokina-messuilla Kölnissä syyskuun lopulla. Canonin suurkuvatulostinvalikoimaa täydentävä W2200 on suunniteltu graafisen alan ammattilaisille, mutta yhtä hyvin se palvelee tavallisessa toimistokäytössäkin. Tulostin tarjoaa luokkansa nopeimman tulostuksen ja huippuluokan tulostuslaadun Canonin kehittämän uuden, yhden tuuman levyisen tulostuspään ansiosta.

Erinomaisen väritoiston ja värivastaavuuden johdosta tulostin on omiaan digitaaliseen vedostamiseen ja laadukkaan graafisen materiaalin tuottamiseen. Myös valokuvien tulostamiseen W2200 soveltuu mainiosti nopean ja tarkan tulostuksen ansiosta. Tulostin voidaan myös kytkeä lähiverkkoon.

Kuusivärijärjestelmä ja värinsyöttö

Canon W2200 käyttää kuutta väriä. Tavallisen syaanin, magentan, keltaisen ja mustan lisäksi erityisillä fotosyaanilla ja fotomagentalla saavutetaan erinomainen yksityiskohtien toisto ja sävykkyys.

Kullekin kuudelle värille on erilliset tilavat värisäiliöt. Värimäärän seuranta on automaattinen, mikä osaltaan estää ikävien keskeytysten syntymisen.

Uutta teknologiaa tulostuspäässä

Uusi, yhden tuuman levyinen tulostuspää sisältää 7680 mustesuutinta, 1280 kullekin värille. Yhdessä Canonin kehittämän erittäin tarkan kaksisuuntaisen tulostuskoneiston kanssa tällä saavutetaan jopa kuuden A3-sivun minuuttivauhti korkealla resoluutiolla.

Liitettävyys

Canon W2200 on toiminnoiltaan selkeä, ja kompaktina se sopii pieneenkin pöytätilaan. Tulostimen vakiotoimitukseen kuuluu standardi 10BASE-T/100BASE-TX Ethernet-liitäntä, jolla tulostin voidaan liittää helposti yrityksen tietoverkkoon. Canonin NetSpot-ohjelmistolla tulostimen etähallinta sujuu vaivattomasti.

Canon W2200 tulee Suomessa myyntiin lokakuussa. Sen hinta on 2650 euroa (sis. alv. 22 %).

Lisätietoja:
Canon Oy, suurkuvatulostimet, markkinointisuunnittelija Jani Schulze, puhelin 010 544 4563, faksi 010 544 4571, sähköposti jani.schulze@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen