Canon TS4400 - lämpöviimeistelijä
Uusi teknologia tulosteiden suojaamiseen

Canonin uusi lämpöviimeistelijä TS4400 mahdollistaa suurien tulosteiden suojaamisen UV-valolta, kosteudelta ja naarmuilta täysin uudella tekniikalla. Laite on kustannustehokas ja erittäin helppokäyttöinen vaihtoehto perinteisille laminaattoreille.

TS4400 on suunnattu kolmelle kohderyhmälle: tulostus- ja kopiopalveluyrityksille, pikapainoille sekä tavalliseen toimistoympäristöön esimerkiksi markkinointi- ja esitysmateriaalien jälkikäsittelyyn.

Ei ilmakuplia

Canonin kehittämä tekniikka käyttää matalaa lämpötilaa, joten mustesuihkutulosteissa höyrystyvän väriaineen aiheuttamia ilmakuplia ei TS4400:lla käsiteltyihin tulosteisiin muodostu - toisin kuin useimmilla perinteisillä lämpölaminaattoreilla. Toinen Canonin tekniikalla vältetty ongelma on paperin venyminen korkeissa lämpötiloissa. Pienikin paperin koon muuttuminen lämmön vaikutuksesta pilaa usein lopputuloksen. Näin ei tapahdu TS4400:aa käytettäessä.

Joustava

TS4400:lla voi jälkikäsitellä useita erilaisia materiaaleja, joiden paksuus on 0,10 mm:n ja 0,24 mm:n rajoissa. Jälkikäsitelty tuloste säilyttää fyysiset ominaisuutensa, ja se voidaan esimerkiksi taittaa ja kääriä rullalle. A0-kokoisen tulosteen käsittely kestää noin 2,5 minuuttia.

Helppokäyttöinen

Vaikka lämpöviimeistelijä TS4400 on ammattilaislaite, sen hallitseminen ei edellytä erityiskoulutusta. Sen käytön oppii kuka tahansa 15 minuutissa. Kaiken lisäksi sillä pärjää yksi henkilö aivan itsekseen ilman avustavia käsiä. TS4400 ei vie myöskään paljon tilaa. Kaikkia toimintoja ohjataan laitteen etupaneelista, mikä vähentää omalta osaltaan tilantarvetta.

Canon TS4400 tulee Suomessa myyntiin lokakuussa. Sen hinta on 13 700 euroa (sis. alv. 22 %).

Lisätietoja:
Canon Oy, suurkuvatulostimet, markkinointisuunnittelija Jani Schulze, puhelin 010 544 4563, faksi 010 544 4571, sähköposti jani.schulze@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen