Canonilta uusi ratkaisu etävedostukseen
Remote Proofing Workflow

Canon vastaa ammattitulostussektorin huutoon tuomalla markkinoille uuden ratkaisun vedostusprosessiin. Remote Proofing Workflow täyttää aukon mainos- ja suunnittelutoimistojen ja painopalveluyritysten välisessä yhteistyössä. Yhteinen tavoite on tehokkaampi ja yhdenmukaisempi hyväksyntäprosessi vedoksille.

Lopullinen hyväksyntä koevedokselle saattaa viedä useita päiviä. Luovan palvelun yrityksen ja tulostuspalveluyrityksen laitteiden tuottamien värien yhdenmukaisuus edellyttää yhteensopivan värinhallinnan työnkulun omaksumista. Remote Proofing Workflow -ratkaisun avulla suunnittelutoimisto välittää yhdenmukaiset väritiedot kaikille käyttämilleen painotaloille. Myös tulostuspalveluyritykset hyötyvät uudesta ratkaisusta, sillä se tarjoaa niille automatisoidun työnkulun, jonka avulla eri toimistoista tulevat työt voidaan luotettavasti vedostaa.

Canonin Remote Proofing Workflow on osa asiakaskeskeistä Canon Business Intelligence -ratkaisua. Canonin asiantuntijat varmistavat ratkaisun mutkattoman käyttöönoton ja takaavat, että jokaisen asiakkaan erityistarpeet otetaan huomioon.

Remote Proofing Workflow -ratkaisu koostuu Canonin värilasertulostimista, suurkuvatulostimista, GretagMacbethin värinhallintaohjelmistoista ja -laitteistoista sekä iQueue Colour Management Workflow- ja i1 Share and Measure -ohjelmistoista. Canon takaa myös luotettavan laitekalibroinnin ja -profiloinnin.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen