Optimiratkaisut Oy Canonin Vuoden täyden palvelun jälleenmyyjäksi 2001

Canon Oy on valinnut Vuoden täyden palvelun jälleenmyyjäksi 2001 Optimiratkaisut Oy:n, joka on merkittävä tietotekniikan järjestelmä- ja palvelutoimittaja toimialueellaan - Kotka, Kouvola, Porvoo.

Optimiratkaisut kuuluu valtakunnalliseen 35 paikkakunnalla toimivaan it-ketjuun, Canon Business Solutions. Yritys panostaa voimakkaasti it-osaamiseen ja asiakassuhteiden hoitoon. Ketjun jäsenyritysten joukossa Optimiratkaisut edustaa edelläkävijyyttä tietotekniikan tuotteiden ja niihin liittyvien asiantuntijapalvelujen kaupassa. Lisäksi yrityksen huoltotoiminta on rankattu useaan otteeseen kärkisijoille asiakastyytyväisyystutkimuksissa. Näiden tekijöiden perusteella Optimiratkaisut sai vuoden jälleenmyyjätittelin.

Vuonna 1989 perustetun Optimiratkaisut Oy:n asiakaskunta muodostuu Kotkan, Kouvolan ja Porvoon ja näiden ympäristökuntien yrityksistä ja julkishallinnosta. Yrityksen liikevaihto vuonna 2001 oli 8,2 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 30.

Viime kesänä perustetun Canon Business Solutions -ketjun it-palveluvalikoima ulottuu konsultoinnista, suunnittelusta ja asennuksesta aina ylläpitoon ja huoltoon. Tuotevalikoima koostuu sekä Canonin että it-alan muiden johtavien valmistajien tuotteista. Yhteistyökumppaneita Canonin kokonaispalvelumallissa ovat mm. Microsoft, HP, Compaq ja Cisco.

Lisätietoja: Optimiratkaisut Oy, toimitusjohtaja Juha Kankaanpää, puhelin (05) 225 2100, sähköposti juha.kankaanpaa@optimiratkaisut.fi tai Canon Oy, johtaja Pertti Karimo, puhelin 010 544 4360, sähköposti pertti.karimo@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen