Canon vahvistaa asemaansa merkittävänä suurkuvatulostintoimittajana

Canonin voimakas panostus suurkuvakoon tulostukseen alkaa kantaa näkyvää hedelmää. Yrityksellä on nyt tarjota kokonainen sarja suurkuvatulostimia sekä tuotanto- että toimistokäyttöön. Photokina-messuilla Kölnissä 25. - 30. syyskuuta Canon esittelee sarjan uusimmat mallit W7200, W7250 ja W2200, ja ensi vuoden puolella on luvassa lisää: todellisia jättiuutuuksia järeään luokkaan.

Syksyn uutuuksista W7200 on 36 tuumaa (914 mm) leveä malli, W7250 puolestaan 24 tuumaa (610 mm) ja W2200 on A3+ -koon tulostin.

Tulostimet on suunniteltu tulostuspalveluiden ja kuvanvalmistajien tarpeisiin, mutta ne soveltuvat hyvin myös toimistokäyttöön. Tulostimien nopeus on huippuluokkaa Canonin kehittämän uuden, yhden tuuman levyisen tulostuspään ansiosta, eikä tulostuslaadustakaan ole tarvinnut tinkiä nopeuden kustannuksella.

Canon esittelee messuilla myös täysin uuden teknologian suurten tulosteiden suojaamiseksi valolta, kosteudelta ja naarmuilta. Uutta teknologiaa sovelletaan ensi kerran lämpöviimeistelijässä Canon TS4400, joka on niin ikään tarkoitettu sekä alan ammattilaisten että yritysten ja laitosten in-house-käyttöön.

Suomen markkinoille uudet ratkaisut tulevat heti Photokina-messujen jälkeen lokakuussa.

Lisätietoja:
Canon Oy, suurkuvatulostimet, markkinointisuunnittelija Jani Schulze, puhelin 010 544 4563, faksi 010 544 4571, sähköposti jani.schulze@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen