Canonista HP:n ASDP-tason huolto- ja ylläpitokumppani

Canon Oy on auktorisoitu Hewlett-Packardin uusien vaatimusten mukaiseksi huolto- ja ylläpitokumppaniksi, ASDP, Authorized Service Delivery Partner. Valtuutuksen piiriin kuuluvat HP/Compaq-merkkiset työasemat ja kannettavat mikrot sekä HP:n mustavalko- ja värilasertulostimet, yritysten mustesuihkutulostimet ja peruspalvelimet, näiden takuuhuollot ja muut huolto- ja ylläpitopalvelut. Sopimus astuu voimaan 1. syyskuuta 2003.

Canon on ollut auktorisoitu HP:n tukipalvelujen toimittaja myymilleen HP-tuotteille vuodesta 1998 ja Compaqin valtuuttama huoltoyhteistyökumppani vuodesta 2000 lähtien. "ASDP-tason kumppanistatus tuo sekä HP:n että Canonin asiakkaille vahvan paikallisen tuen Canonin laajan suoraorganisaation alueella", sanoo johtaja Kari Eilamo Canon Oy:stä.

Canonilla on omia toimipisteitä Helsingin lisäksi yhdeksällä paikkakunnalla aina Oulua ja Kajaania myöten. Tekniikan ammattilaisia yhtiön palveluksessa on yli 150.

Canon Oy, Kari Eilamo, johtaja, markkinointi & viestintä,
puhelin 010 544 4304, gsm 040 775 8395, sähköposti kari.eilamo@canon.fi