no consumer

Canon Drupa 2004 –messuilla
Räätälöityjä ratkaisuja ammattitulostukseen yhteistyössä strategisten partnerien kanssa

Canon panostaa toimistoratkaisujen ja -palvelujen rinnalla yhä vahvemmin ammatti- ja tuotantotulostusmarkkinoihin. Se käy selvästi ilmi graafisen teollisuuden suurkatsemuksessa Drupa 2004:ssä Düsseldorfissa 6.-19. toukokuuta Canonin messuosastolla, halli 5, osasto 5D / 02.

Esillä olevat kokonaisratkaisut koostuvat laitteistoista, ohjelmistoista, ylläpitopalveluista sekä konsultointipalveluista, jotka on suunniteltu tuomaan lisäarvoa erityisesti mainos- ja suunnittelutoimistoille, tulostuspalveluyrityksille ja organisaatioiden sisäisille tulostusyksiköille. Messuosasto jakautuu kolmeen päävyöhykkeeseen, jotka antavat vastauksen kysymykseen, miten Canonin kokonaisratkaisut auttavat parantamaan asiakkaan prosesseja ja työnkulkua ja sitä kautta kustannustehokkuutta.

Commercial Imaging and Graphic Artsesittelee vedostus- sekä laser- ja mustesuihkutulostusratkaisuja, joissa fokus on värinhallinnan ja työnkulun tehostamisessa.

Intelligent Publishingkeskittyy mustavalkoisen tuotantotulostuksen ja digitaalisen väritulostuksen järkevään yhdistämiseen. Esillä oleva ratkaisu osoittaa konkreettisesti, miten parantunut tuotannon työnkulku vaikuttaa nopeuteen, joustavuuteen ja kustannustehokkuuteen, kun tulostetaan esimerkiksi kirjoja ja manuaaleja eri sovelluksista.Esittelyssä on myös tulostuspalveluyritysten ja loppuasiakkaiden välille rakennettu verkkopohjainen portaali, ASP-sovellus, joka parantaa kommunikointia ja tilaus-/tarjousprosessin kokonaishallintaa.

Tuotannon työnkulun tehostamiseen painottuu myös Intelligent Production Printing. Esillä ovat laskujen, lähetteiden ja muun vaihtuvan tiedon tulostus isokoneympäristöstä sekä e-Maintenance-palvelu.

Ensiesittelyssä Drupa 2004 –messuilla on Canonilta mm. uusi ratkaisu vedostusprosessiin, Remote Proofing Workflow, joka nopeuttaa ja yhdenmukaistaa vedosten hyväksyntäprosessia. Ennakkoesittelyssä puolestaan on asiakkaan omiin tarpeisiin helposti muokattava, JAVA-alustainen väritulostin CLC 3220 MEAP, joka tuodaan markkinoille alkusyksystä. Messuilla Canon julkistaa myös Euroopan tasolla solmimansa yhteistyösopimuksen graafisen teollisuuden johtaviin yrityksiin kuuluvan Kodak Polychrome Graphicsin kanssa. Esillä on yhteistyön ensimmäinen konkreettinen tulos, yhteinen vedostusjärjestelmä, jossa Matchprint Professional Server IIc on integroituna Canonin väritulostimiin.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen